XXL Nutrition

waarom moet ik COD2 kopen?

wimmos

Huge Freak
Waardering
198
Ik heb de originele COD (PC) nog liggen en speel er in de examens dagelijks op als half uurtje online ontspanning. Kortom na 2.5 jaar weet het mij nog altijd te interesseren, goed spel dus!

Waarom moet ik COD2 kopen? Is ie veel beter, vernieuwender, mooier,...? Want uit alle reviews die ik gelezen heb lees ik dat het meer weg heeft van een soort expansion dan échte vernieuwing.

Aangezien meerdere mensen deze game in hun top 3 games hebben, wil ik het dus van jullie horen, waarom oh waarom moet ik het spel kopen voor PC?

Download hem eerst en kijk of het je bevalt.

(Ik heb hem zelf volgens mij op de X360 en het spel bevalt me wel. Vooral het online gamen is machtig!)

cod2_screen2_1105.jpg

Ziet er iets mooier uit, vernieuwde single player die wel vet is, online zijn wel leukere levels, keuze aan jou

Als je cod 1 leuk vind vind je 2 ook mooi, ik denk mooier ;)

Je kan ook wachten op cod 3 trouwens, ziet er wel mooi uit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

superrrrrr spel

M1 garand rules all ;)

• Topic Starter Topic Starter
CoD 3 ga ik niet kunnen draaien op mijn pc helaas. Zit met een 2.4 Ghz. Ik moet het dus met de iets oudere games stellen tot dan :).

Plaatjes zien er wel mooi uit, net zoals een stuk of 10 gameplay-filmpjes die ik heb gezien. Wat vinden jullie van de Multiplayer mode, aangezien ik daar meestal alle tijd op verslijt?

Thx voor de feedback, karma rondje!

ik speel dit spel elke dag wel online, en tis echt facking verslafend, heb COD1 ook gedaan, maar vond dit toch een stuk beter, veel realistischer, alleen jammer van de shotgun, voor de rest bijna geen minpunten voor mij

• Topic Starter Topic Starter
shotgun = opnieuw voor noobs? Vond dit net goed dat dit in de eerste was weggelaten, was storend in MoH.

Zelf ben ik een rifleman, dus noobs die me met één shot met een shotgun willen uitschakelen door gwn in het rond te schieten kan ik wel missen :D

Terug
Naar boven