Fitness Seller

Waarom word nu aromasin een hype?

martinezzz26

Harcore for muscle
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
221
Lengte
1m73
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Wat ik me afvroeg is waarom er eerst werd nagekuurd met Clomid, Toen vervangen door novaldex , en toen aromasin, en nu combo van aromasin en novladex.

Aromasin is als sinds 2000 op de markt waarom wordt dat nu pas bij pct toegepast als het al zolang op de markt is ???

grst martinezzz26

Ergens heb ik een idee dat het hier op het forum een hype is.

• Topic Starter Topic Starter
maar wel schijnbaar wat goed werkt, maar waarom werd dit niet eerder gebruikt?
Het is idd een hype , maar imo wel een goede.

Het product bestaat al langere tijd, maar veel suppliers hebben het nog niet lang op hun lijst staan..

En het is niet alleen een hype op dbb, op amerikaanse fora word het al langer gebruikt..

• Topic Starter Topic Starter
Het product bestaat al langere tijd, maar veel suppliers hebben het nog niet lang op hun lijst staan..

En het is niet alleen een hype op dbb, op amerikaanse fora word het al langer gebruikt..

Dat zou heel goed kunnen bro, ging me ook niet echt om de hype maar waarom ze NU pas komen met dit soort combinaties.

mijn eerste kuur was een nakuur met alleen clomid (praat ik over 8 jaar terug)
Toen werd er gezegd de combo van clomid en nolva, toen clomid eruit laten en alleen nolva, toen aromasin en nu combo van nolva en aromasin.

HCG even er buiten gelaten, maar waarom NU pas want het schijnt er goed te werken (ik ga dit in mijn volgende kuur toepassen)

Laatst bewerkt:
Dat zou heel goed kunnen bro, ging me ook niet echt om de hype maar waarom ze NU pas komen met dit soort combinaties.

mijn eerste kuur was een nakuur met alleen clomid (praat ik over 8 jaar terug)
Toen werd er gezegd de combo van clomid en nolva, toen clomid eruit laten en alleen nolva, toen aromasin en nu combo van nolva en aromasin.

HCG even er buiten gelaten, maar waarom NU pas want het schijnt er goed te werken (ik ga dit in mijn volgende kuur toepassen)

Tja vraag ik me ook af.. Ik ga ook mn volgende kuur over op aromasin.. Ik start de aromasin op de laatste dag van mn inject, en 2 weken later de nolva erbij (totaal 6 weken aromasin dus).. Benieuwd of ik veel verschil merk met herstel!

Verder zijn er altijd producten die niet in de spotlights staan.. Grote kans dat er nu al een product te krijgen is die beter is dan aromasin en nolvadex, maar wat gewoon nog niet getest of opgevallen is.. Er moet er altijd maar één zijn die het voor het eerst probeerd in de pct, en dan ook nog bloed laat testen ;)

Examesane is HG onbetaalbaar. Als UG tamelijk pas kort beschikbaar is mij verteld. Aro kost hg geloof ik 10-20 euro per tab

Examesane is HG onbetaalbaar. Als UG tamelijk pas kort beschikbaar is mij verteld. Aro kost hg geloof ik 10-20 euro per tab

Is niet helemaal onbetaalbaar kriel...... maar als je ongeveer 35 euro voor 1 tab, 25 mgs van Pfizer te besteden hebt, zit je denk ik wel erg goed in je doekoe om een goede nakuur te doen....:eek:

;)

Laatst bewerkt:
sorry ja zat ernaast...10-20---tot 35 zelfs....onbetaalbaar dus. Praat je hier natuurlijk over HG,geen UG

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Jij weet ook altijd alles he? :)

Surf maar op IN kerel,en als jj werkelijk in verdiept dan vind je veel...echt veel info

Is niet helemaal onbetaalbaar kriel...... maar als je ongeveer 35 euro voor 1 tab, 25 mgs van Pfizer te besteden hebt, zit je denk ik wel erg goed in je doekoe om een goede nakuur te doen....:eek:

;)

Ga jij dat neerleggen dan voor je nakuur? Koop ik een liever een paar buisjes genotonorm mmmmmmmm:exactly:

geloof dat je de klok hebt horen luiden.......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Loena zegt dat het niet onbetaalbaar is. Zo is alles natuurlijk betaalbaar zolang je het maar kan betalen.

Ik heb eerlijk gezegd nog geen 1 keer nagekuurd nergens last van gehad ook na deca niet. Zal het deze keer maar is braaf doen :o

Ik gooi hem ff de groep in is nakuren niet overrated? Dont shoot me..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loena zegt dat het niet onbetaalbaar is. Zo is alles natuurlijk betaalbaar zolang je het maar kan betalen.

Ik heb eerlijk gezegd nog geen 1 keer nagekuurd nergens last van gehad ook na deca niet. Zal het deze keer maar is braaf doen :o

Ik gooi hem ff de groep in is nakuren niet overrated? Dont shoot me..

Maar hoeveel tijd heb je dan tussen je kuren zitten

Kerel je hebt zeggen en scrijven 1,5 kuren gehad....

Inmiddels de 3e cycle..
Is dat relevant bro en zo ja waarom?

Hoe ik het begrijp,
Exemestaan, het werkzame bestanddeel van Aromasin, is een stof uit de groep van de aromataseremmers. Deze middelen schakelen het enzym aromatase uit,hierdoor wordt de hoeveelheid oestrogeen in het lichaam zeer sterk verlaagd. Daarnaast biedt het ook ondersteuning voor het imuunsysteem en de vochthuishouding. Bovendien verhoogd het IGF en verlaagd corisol. Tevens is het in tegenstelling tot Letro of Arimidex niet zwaar voor de gewrichten.Daarom is aromasin geschikt voor zowel tijdens en na de kuur

don't shoot me if i'm wrong

Terug
Naar boven