XXL Nutrition

Waarom wordt je sterker?

dan1986

Novice
Waardering
3
Hallo BBers.

Zou iemand mij kunnen vertellen waarom je sterker wordt tijdens een kuur.
Of een link geven waar het in staat.

Alvast bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
of course.
Ik was meer aan het denken over een chemische reactie in de spier.
tog bedankt

Omdat je word met dt spelt terwijl jij er achter staat.

Één voorbeeld is verhoogde proteïnesynthese. Doorgaans grotere spier = sterker.

of course.
Ik was meer aan het denken over een chemische reactie in de spier.
tog bedankt

Dat kan natuurlijk ook:

Door een cascade aan biochemische reacties als gevolg van een lokale trainingsprikkel, zal door verhoogde lokale eiwitsynthese het aantal contractiele eenheden (myofibrillen) per spiervezel toenemen.
Deze adaptatieresponse heeft tot gevolg een grotere dwarsdoorsnede van de betreffende spier, is een .........spier. ;)

Haal die 't' achter word weg uit de titel anders close ik dit topic.

Haal die 't' achter word weg uit de titel anders close ik dit topic.

Wat boeit spelling in godsnaam, we zitten hier niet op school om een cijfer voor je spelling te krijgen, zolang er begrepen word wat er staat. Boeiend. Ik erger me meer aan die straattaal die nergens op slaat :p

Spelling links gelaten, dit vraag ik mij ook af en "een dikkere spier" is geen goed genoeg antwoord vind ik :p

Ik heb het dan met name over androgenen, voorbeeld:
Tijdens 6w 50mg winny only heb ik grotere krachtgains gemaakt dan tijdens 12weken test e 250mg + 200mg primo.

Dit leek in ieder geval zo, mij lijkt het dan ook dat ik van androgenen sterker wordt dan van enkel anabolen (om het zo versimpeld te zeggen).

Iemand die iets gelijkaardigs heeft gemerkt?

Spelling links gelaten, dit vraag ik mij ook af en "een dikkere spier" is geen goed genoeg antwoord vind ik :p

Ik heb het dan met name over androgenen, voorbeeld:
Tijdens 6w 50mg winny only heb ik grotere krachtgains gemaakt dan tijdens 12weken test e 250mg + 200mg primo.

Dit leek in ieder geval zo, mij lijkt het dan ook dat ik van androgenen sterker wordt dan van enkel anabolen (om het zo versimpeld te zeggen).

Iemand die iets gelijkaardigs heeft gemerkt?

Punt 1: primo min 14 wkn
Punt 2: 500 mg test + 600mg primo zal volgens my wat meer zode aan de dyk zetten....zeg maar.

Punt 1: primo min 14 wkn
Punt 2: 500 mg test + 600mg primo zal volgens my wat meer zode aan de dyk zetten....zeg maar.

Punt1: Het ging oms cools kuurtje en dat was nu eenmaal maar 10weken primo :p
Punt2: Dat zal zeker meer zoden aan dijk zetten, maar je hebt dan ook wel bijna dubbel zoveel primo als winny hé

350mg winny vs 600mg primo. Dan houd ik wel geen rekening met de 'potentie' van de verschillende middelen

Edit: by the way, bedoel je niet 14 weken bold ipv 14 weken primo?

Punt1: Het ging oms cools kuurtje en dat was nu eenmaal maar 10weken primo :p
Punt2: Dat zal zeker meer zoden aan dijk zetten, maar je hebt dan ook wel bijna dubbel zoveel primo als winny hé

350mg winny vs 600mg primo. Dan houd ik wel geen rekening met de 'potentie' van de verschillende middelen

Edit: by the way, bedoel je niet 14 weken bold ipv 14 weken primo?

Als je dat wel zou doen heb je gelyk je eigen vraag beantwoord.

& ja zowel bold als primo enanthaat min 14wkn.

Kinderren onntopik!

Zerieus!

Terug
Naar boven