Fitness Seller

Waarom zijn in godsnaam...

jaysier

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
...de potten die ik binnenkrijg altijd maar halfvol (B&F). Stuur dan een kleinere pot die helemaal vol zit, scheelt in de kosten en het milieu!
Of zit er een reden achter ?

Zodat het lijkt of je meer krijgt duhh?

zodat als je eiwitten op zijn je meer spullen in de emmer kunt stoppen

...de potten die ik binnenkrijg altijd maar halfvol (B&F). Stuur dan een kleinere pot die helemaal vol zit, scheelt in de kosten en het milieu!
Of zit er een reden achter ?
Ja een hele goede reden jij begint er een topic over iedereen leest B&f en boem gratis reclame.Maar verder ik vind dat ook niet normaal haal ik chips wat denk je de helft van die zak leeg,haal ik koffie oplos en weer een halfvol zakje waarom dit zo is nobody knows so don't ask (uit John gotti)

Om jou te pesten..

Ja een hele goede reden jij begint er een topic over iedereen leest B&f en boem gratis reclame.Maar verder ik vind dat ook niet normaal haal ik chips wat denk je de helft van die zak leeg,haal ik koffie oplos en weer een halfvol zakje waarom dit zo is nobody knows so don't ask (uit John gotti)

Die zak chips wordt met lucht gevuld om de chips te beschermen.

Het is toch gewoon omdat het veel goedkoper is om alles in 1 formaat pot te doen?
een minipotje voor creatine e.d. en een grote voor whey e.d.
Dan hoef je maar 1 soort in te kopen = goedkoper.
Mijn gokje

Het poeder wordt naarmate de tijd vordert ook meer samengedrukt waardoor het volume verminderd maar het gewicht hetzelfde blijft.

zo erg samengedrukt dat het nog maar de helft van de pot gebruikt? Lijkt me deels waar wat je zegt, maar het lijkt me sterk dat het zo erg samengedrukt word.

Bij chips is het inderdaad om de chips te beschermen, maar dat lijkt me niet het geval bij een pot whey. Mischien dat iemand van B&F hier antwoord op heeft? (aangezien we het nu over hun potten hebben)

lekker boeiend seg

strong nl ...

LOL soms is het ook wel belachelijk hoor ,
kleine bodem en een meter pot :roflol:

marketing

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zodat als je het open maakt niet alles op de grond ligt.

Wat is het probleem? Gratis needle dispenser! Hoeveel potjes ik al niet dicht getaped heb, ghhehehe

sdfd

Terug
Naar boven