...de potten die ik binnenkrijg altijd maar halfvol (B&F). Stuur dan een kleinere pot die helemaal vol zit, scheelt in de kosten en het milieu!
Of zit er een reden achter ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja een hele goede reden jij begint er een topic over iedereen leest B&f en boem gratis reclame.Maar verder ik vind dat ook niet normaal haal ik chips wat denk je de helft van die zak leeg,haal ik koffie oplos en weer een halfvol zakje waarom dit zo is nobody knows so don't ask (uit John gotti)...de potten die ik binnenkrijg altijd maar halfvol (B&F). Stuur dan een kleinere pot die helemaal vol zit, scheelt in de kosten en het milieu!
Ja een hele goede reden jij begint er een topic over iedereen leest B&f en boem gratis reclame.Maar verder ik vind dat ook niet normaal haal ik chips wat denk je de helft van die zak leeg,haal ik koffie oplos en weer een halfvol zakje waarom dit zo is nobody knows so don't ask (uit John gotti)
Dank je voor de verhelderende info maar was meer als grap bedoeltDie zak chips wordt met lucht gevuld om de chips te beschermen.

Dit