AndroidHealthClinic

Waarop te letten bij aanschaf Dj set.

Tjalle

Competitive Bodybuilder
Waardering
6
Ik als beginnend dj/mixer, ben op zoek naar een leuk setje om mijn skills eens te laten blijken. Nou heb ik alleen geen flauw benul waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een set.

Mijn vraag luid daarom.

Wat moet ik zowieso erop hebben zitten.

En hoe voorkom ik een crappy aankoop.

Ik zou het wel vet vinden als ik ook met muziek van mijn computer zou kunnen mixen.

Nou ik hoor graag jullie commentaar en/of suggesties.

-Tjalle

stuur maar pm met je mail,, prate wel op msn verder :)

tot dan

Er is maar 1 standaard maar dan mag je je portomonee meenemen.

Pioneer CDJ 1000 mk3
Pioneer DJM 800

komt hij weer aan me tz'n cd's :P

das voor nep dj's

nothing beats this guy:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ga gelijk ff mix make :D
heb er wel zin in.. al paar dage niet gedaan !
zet m zo online..

hehe peoples je hebt absoluut gelijk maar pioneer is zoooooooo duur

goedkoop = duurkoop. HELEMAAL als je er mee rond gaat lopen slepen. Zorg dan voor een goed flightcase.

de SL1200 is natuurlijk wel een alom geroemd werkpaard. Al was een kameraad van me ook wel te spreken over de reloop draaitafels. (zelf gaat mijn interesse niet verder dan af en toe een fijne plaat draaien in de huiskamer)

heb goed gelezne jij moet het maar over lezen :D

kijk wta ie zegt :

Ik zou het wel vet vinden als ik ook met muziek van mijn computer zou kunnen mixen.

dus niet alleen voor z'n pc..

en jup, met vinyls kan het ook
maat v me heeft v stanton 2 lege aparte vinyls,, met een apart kastje,, dan zorgt dat kastje ervoor dat de naald als het ware de lege plaat gewoon ziet als een plaat met dat desbetreffende nr erop... cool hoor, maar een duur grapje

heb goed gelezne jij moet het maar over lezen :D

kijk wta ie zegt :

dus niet alleen voor z'n pc..

en jup, met vinyls kan het ook
maat v me heeft v stanton 2 lege aparte vinyls,, met een apart kastje,, dan zorgt dat kastje ervoor dat de naald als het ware de lege plaat gewoon ziet als een plaat met dat desbetreffende nr erop... cool hoor, maar een duur grapje

Mmmm... dan nog Wes... vinyl is passé...

Ik heb hier nog een geminiPS626 mengpaneel staan die Peoples niet wil kopen ;)

vinyl is passe?

kijk eens op MOH / Thunderdome/ Qlimax/ etc... weet ik veel wat voor groot feest

zie je niemand met cdtjes draaien

ja behalve tiesto... :rolleyes: , maar ja,,, dat zegt al genoeg neem ik aan .

vinyl is passe?

kijk eens op MOH / Thunderdome/ Qlimax/ etc... weet ik veel wat voor groot feest

zie je niemand met cdtjes draaien

ja behalve tiesto... :rolleyes: , maar ja,,, dat zegt al genoeg neem ik aan .

:eek: jij bent knettergek man.. hahahaha... Misschien op de hardcore feestjes nog wel omdat die gasten meestal zijn blijven hangen (ooooo vooroordeel hahah)

Heel veel draaien met de CDJ 1000 mk3 zoals Armin, Sidney, Chuckie, EricE enz enz... daarnaast hebben ze nog 2 SL1200's staan voor de leukigheid maar trust me binnen nu en 3 jaar is vinyl gone...

Als je wat koopt moet het gewoon chill aanvoelen...

Offtopic:
@ Peoples, ik was gister ook optijd naar me nest gegaan, volgend keertje gaan we wel ff stappen, ff kijken welke stad we onveilig kunnen maken...

:eek: jij bent knettergek man.. hahahaha... Misschien op de hardcore feestjes nog wel omdat die gasten meestal zijn blijven hangen (ooooo vooroordeel hahah)

Heel veel draaien met de CDJ 1000 mk3 zoals Armin, Sidney, Chuckie, EricE enz enz... daarnaast hebben ze nog 2 SL1200's staan voor de leukigheid maar trust me binnen nu en 3 jaar is vinyl gone...

je noemt wel de dj's die niet echt kunnen mixen he..:rolleyes:
beetje simpel cdtjes draaien..

luister eens cd 1 van Titans: Playground of the gods,,,
DAS PAS MIXEN== door vince,,, en waarmee .. Vinyl...

ok, de urban gastjes (chuckie) draaie wel met cd's .. Maaar omdat daar bijna geen vinyl van is...

*peoples is weer aant typen *
Momenteel bekijken: 2 (2 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
{W}esley., Peoples

niet kunnen mixen? :rolleyes:

Beetje simpel cd's draaien :roflol: Eindeloze discussie dit...

@ tjalle... ga wat reviews lezen over gear.

idd, eindeloze discussie,,
zulle altijd mensen zijn die cd's draaien..
en andere weer viynl..
zoals ik :) ik vind het gewoon veel relaxter,, je hebt meer controle over de plaat vind ik zelf :)

en t ziet er gewoon stukke beter uit :D

+ vaak op cd's zijn t geen hele nummer, maar zijn ze al voor gemixed als het ware...(snapt wel wat ik bedoelt)

je noemt wel de dj's die niet echt kunnen mixen he..:rolleyes:
beetje simpel cdtjes draaien..

Das natuurlijk niet waar. Dat weet je waarschijnlijk zelf ook. Vooral voor dj's die zelf veel produceren of veel met promo's op cdr draaien is deze optie ideaal. Alle grote namen doen dit logischerwijs.

Terug
Naar boven