XXL Nutrition

Waarschuwing mbt Nordi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ook ff pics dan

Hier was ik al bang voor nordi duikt opeens overal in overschot op idem met hyges .cn .com.cn black top hyge etc
Zit zelf nu aan de pfizer genotropin en had hiervoor nordi en hyge.cn
Die nordi's indd mee uitkijken tenzij je ze rechtstreeks uit een apo kan krijgen
Ik kan helaas geen feedback geven over het verschil tussen echte en neppe nordi aangezien ik nog geen neppe in me handen heb gehad

zou wel foto's willen zien @ts tis bijna al eind middag :D

Zonder foto's weten we nog niks:(

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Pff kans word steeds kleiner dat ik ooit aan de GH ga. Is al ontiegelijk duur en al helemaal wanneer blijkt dat je gear fake is

Pff kans word steeds kleiner dat ik ooit aan de GH ga. Is al ontiegelijk duur en al helemaal wanneer blijkt dat je gear fake is

Niet echt leuk idd, zelfs betrouwbare sources kunnen genaaid worden als de shit zo goed nagemaakt wordt. Heb nu een batch waar mss twijfels bij zijn maar die 't wel doet, wie zegt dat je volgende keer weer dat geluk hebt.. Geauwehoer.

Niet echt leuk idd, zelfs betrouwbare sources kunnen genaaid worden als de shit zo goed nagemaakt wordt. Heb nu een batch waar mss twijfels bij zijn maar die 't wel doet, wie zegt dat je volgende keer weer dat geluk hebt.. Geauwehoer.

Idd. Ook je bron kan genaaid worden en dan heb je alsnog niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven