MuscleMeat

Waarschuwing

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Opgelet, ga niet naar de film Dragonball Evolution kijken. Het is ongeveer de slechtste film ooit.
De originele verhaallijn is volledig verkracht en de film is echt gewoon pure tijdverspilling.

Nog mensen die hem al gezien hebben?

die gasten in de film zijn ook helemaal niet gespierd volgens mij best wel nep

alleen de naam al.

Nee k heb hem niet gezien. Mischien dat ik hem een keer download, maar ik weet dan van tevoren dat ik ga janken omdat ze DB zo hebben verkracht. De trailer doet al het ergste vermoeden en als je nu zegt dat het idd een k*tfilm is dan geloof k dat best. Dat zoiets gewoon gebeurt is gewoon triest.

Doet me denken aan die SouthPark aflevering waarin Indiana Jones steeds wordt verkracht door Spielberg en Lucas. Diezelfde aflevering zouden ze nu ook met Goku ipv Indiana kunnen maken.

is ie echt zo slecht? wou m nog wel gaan zien:(

Lol daar heb ik geen bevestiging voor nodig om te weten dat ie slecht is ;)

Watchmen daarentegen vind ik dan weer wel een aanrader, echt een superfilm.

Is het wel met de originele dudes erin?

Wat is trouwens het verhaallijn?XD

alleen het voorstukje gezien lijkt met echt een bagger film hoef hem dus ook niet te zien.

Toen ik hoorde dat ze dragon ball gingen verfilmen dacht ik al van o nee.... Dit verhaal leent zich niet om verfilmd te worden.

blasfemie! dragonball is keizers! althans de cartoon

Opgelet, ga niet naar de film Dragonball Evolution kijken. Het is ongeveer de slechtste film ooit.
De originele verhaallijn is volledig verkracht en de film is echt gewoon pure tijdverspilling.

Nog mensen die hem al gezien hebben?

Waarom ben je er eigenlijk naartoe gegaan?:o

Terug
Naar boven