Fitness Seller

Wanneer beginnen?

Drippy

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal!

Ben al een aardig tijdje bezig met trainen, sinds me 16e. Vanaf toen ik 19/20 was deed ik het pas serieus met en goed eetschema en trainingsschema. Laatste 2 jaar train ik ook met een personal trainer.

Nu wil ik gaan beginnen aan een kuur, alleen zit nog te twijfelen, waarom?
Begin maart begin ik weer te cutten, wil me VP onder de 10% krijgen, op dit moment zit ik rond de 12-13%.

Is het nu wijzer om te kuren in de cut? Of dalijk na de zomer beginnen wanneer ik weer ga bulken.

Ik hoor het graag!

Wat is je lengte en gewicht?

Natty cutten naar 10% daarna een bulk kuurtje ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wat is je lengte en gewicht?

Lengte: 1.83
gewicht vanochtend op een nuchtere maag, na toilet bezoek: 86kg

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Natty cutten naar 10% daarna een bulk kuurtje ;)

Bedankt voor je antwoord!
En zal ik dan direct beginnen na de cut? Of eerst nog een tijdje bulken en een paar maanden voor me volgende cut beginnen?

Ik zou je eerste keer altijd spenderen aan een bulk kuur, gewoon lekker massa pakken. Lijkt me zonde om je eerste kuur te besteden aan enkel het omlaag krijgen van je vp% met eventueel wat extra kilo's erbij.

Speltip 1, als je zelf nog niet weet wanneer je moet beginnen met kuren ben je er gewoon nog niet klaar voor. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou je eerste keer altijd spenderen aan een bulk kuur, gewoon lekker massa pakken. Lijkt me zonde om je eerste kuur te besteden aan enkel het omlaag krijgen van je vp% met eventueel wat extra kilo's erbij.

Dan ga ik beginnen na me cut, dankjewel voor je reactie!

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

Speltip 1, als je zelf nog niet weet wanneer je moet beginnen met kuren ben je er gewoon nog niet klaar voor. :)

Ik weet er volgens mij wel genoeg over. Zat alleen nog met deze vraag.
Maar die is nu ook beantwoord, dus ik kan weer verder!

Terug
Naar boven