Fitness Seller

wanneer deca aanslaan

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hey boyz,

Ben met een kuurtje bezig zoals jullie weten

wk 1-8 500 mg testo e
wk 1-8 400 mg deca
elke dag 25mg proviron

Ik ben nou in mijn 4e week maar geen kracht of gewichts toename ??? wanneer slaat het eigenlijk ongeveer in? tot nu toe 1750 mg test en 1400 mg deca gespoten
Ik twijfel niet dat spullen fake zijn.

Test e Aburaihan Iran
Deca Golden Gear

Groeten

Rocco

Laatst bewerkt:
Heb het al eens eerder gezegd.. verwacht niet dat je ineens op een dag groen wakker wordt en ipv de plee doorspoelt hem uit het raam wilt fl*kkeren :D

Maar na 4 weken op deze spullen met deze hoeveelheden moet je toch wel enige progressie merken.

Je libido stijgt.. de trainingen zouden vlotter/makkelijker moeten gaan en je zou ook wel wat krachttoename moeten merken.

Maar als je nog geen kilo bent aangekomen neem dan je voeding nog eens onder de loep.. a.s. zorgen er voornamelijk voor de je meer kunt eten en dat dit efficienter wordt omgezet naar massa. Je voeding zou er alleen al voor moeten zorgen dat je wat zwaarder wordt!! anders eet je te weinig/verkeerd.

Als je voeding op orde is.. dan zou ik eerder denken aan slechte spullen..

Maar in concreto nu in week 4/5 zou het echt goed op gang moeten zijn en komen.

Rocco zei:
Hey boyz,
Ben met een kuurtje bezig zoals jullie weten
wk 1-8 500 mg testo e
wk 1-8 400 mg deca
elke dag 25mg proviron
Ik ben nou in mijn 4e week maar geen kracht of gewichts toename ??? wanneer slaat het eigenlijk ongeveer in? tot nu toe 1750 mg test en 1400 mg deca gespoten
Ik twijfel niet dat spullen fake zijn.
Test e Aburaihan Iran
Deca Golden Gear

Groeten
Rocco

Je zou toch echt wat moeten merken...

eet je voldoende en belangrijker heb je misschien veel stress op dit moment??

stress is dodelijk voor je spiermassa!

• Topic Starter Topic Starter
Stress kan het wel zijn. Nou eerlijk gezegt ben ik laatste 2 weken ook uitgeweest en flink wat alcohol op. :(

en alcohol en kuren gaat natuurlijk helemaal niet samen maar dat hoef ik je niet te vertellen toch :p

• Topic Starter Topic Starter
Zou ik het kuurtje nog kunnen rechtzetten dan?? Voeding nakijken en proberen minder stress. ik zat te denken in wk 5 beginnen met dboll en dan t/m wk 8

feesten en kuren gaan echt niet samen. als ik kuur is water nog het enige wat ik drink als ik uitga

pampam zei:
feesten en kuren gaan echt niet samen. als ik kuur is water nog het enige wat ik drink als ik uitga

Als ik al uitga :D met je testo waterhoofd en hogebloeddruk is het heerlijk vertoefen tussen al die dronken gasten die spontaan in eikels, waarvan je de armen/beentje wilt uittrekken, veranderen.

Rocco zei:
Stress kan het wel zijn. Nou eerlijk gezegt ben ik laatste 2 weken ook uitgeweest en flink wat alcohol op. :(
:eek: Sorry kerel maar denk niet dat je echt een goed voorbeeld bent van een 'bewuste gebruiker' zo.

Weet je wel heel zeker dat het geen fake is? Alleen door de waterretentie zou je al kilo's aan moeten komen. Of gebruik je er anti-aromatiseerders bij?
Post anders je voedingsschema eens.
En je hoeveelste kuur is dit?

Nog steeds blijft het mij verbazen dater mensen zijn die denken dat AAS een wondermiddel is :D

je basis moet goed zijn dus:

-voeding op orde hebben
-trainen als een beest
-slapen als een baby
-niet teveel coïtusen :D

deca kickt meestal rond week 4-5 in maar dan ligt het ook aan je training en voeding dus...

niet teveel coïtusen? dus coïtus heeft wel degelijk invloed op je test-productie?

Of je trekt ff conclusies... :P

Als jij 3 uur per dag gaat hardlopen kom zet je toch ook geen massa aan... zelfde als jij je hormoontjes niet in bedwang houd en je vrouwtje 3 uur per dag misbruikt :D

slabek zei:
Of je trekt ff conclusies... :P

Als jij 3 uur per dag gaat hardlopen kom zet je toch ook geen massa aan... zelfde als jij je hormoontjes niet in bedwang houd en je vrouwtje 3 uur per dag misbruikt :D

Ja maar het heeft dus geen invloed op je test productie. Misschien een klein beetje. Wat slabek bedoelt is als je 3 uur per dag op je vriedin flink te keer gaat. Verbrand je heel wat calorieen en wek je cortisol op. Maar als je bedoelt dat je test productie zogenaamd flink omlaag gaat van rukken moet je wat meer research doen.

er is geen sprake van test productie aangezien die exogeen wordt gesuplementeerd.

ik bedoelde je eigen test productie, of je nu kuurt of niet

-voeding op orde hebben
-trainen als een beest
-slapen als een baby
-niet teveel coïtusen
=basis zoals schroef zei, ik ga nog niet meteen kuren maar hiermee groei je zowieso het best.

goed dus eigenlijk heeft het meer betrekking op de fysieke inspanning dan op het ejaculeren zelf. gelukkig :D

tuurlijk wel kerel, er is geen sprake van natuurlijke testo productie tijdens een kuur want deze ligt plat. dus het heeft hier zeker geen invloed op

Latin spirit zei:
tuurlijk wel kerel, er is geen sprake van natuurlijke testo productie tijdens een kuur want deze ligt plat. dus het heeft hier zeker geen invloed op

Maar ook als je niet eens kuurt lijkt me sterk dat je test productie zo erg omlaag gaat dat je spier verliest als je bijv afrukt.

Terug
Naar boven