MuscleMeat

Wanneer ingrijpen bij gyno?

Antisocial

Competitive Bodybuilder
Waardering
277
Zit nu in week 6 op 1000mg test e per week.

Vorige week gemerkt datk best wel stevige klonten onder me beiden t**ten heb zitten :eek: :rolleyes:

Tepels doen GEEN pijn en jeuken ook niet, moet wel zeggen dat de gyno op dit moment dat ik dit typ kleiner lijkt te wezen dan vorige week.. ??? (Ongeveer t formaat van een heinekendopje.. )

Ik heb nog 8 weken te gaan en t liefst zouk nu niet meteen met SERMS/AI''s willen beginnen en t liefst volhouden tot PCT.. (Nouja,... PCT.. bridge..:rolleyes:)

Ik was even benieuwd naar tot hoever ik de gyno kan negeren voordat het verstandig word om de tegenaanval te beginnen.

Advies?

Dit is test gyno, zou zeggen, pak om de dag 2 nolva tabs, kijken of het minder word anders een AI zoals arimidex.
Nolva zal je gains wat tegenhouden,
Een AI zal je gains nog meer tegenhouden..
Enige optie als je niet aan de ai en de serms wilt, hoge dosis primo injecteren a 600-800mg p week. Dht varianten zoals primo winstrol etc, verminderen de gyno.

Correct me if im wrong*

Succes!

Ik zou toch nolva nemen. Stel dat het toch niet zou weggaan in je nakuur dan zit je daar met je gyno.

masteron ernaast laten lopen geen optie?

Jouw onderschrift blijft briljant Antisocial, lig elke keer weer in een scheu :D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Iemand nog advies?

Elke dag 10mg nolva tot het mindert..

go see a doctor

Terug
Naar boven