Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Zit nu in week 6 op 1000mg test e per week.
Vorige week gemerkt datk best wel stevige klonten onder me beiden t**ten heb zitten
Tepels doen GEEN pijn en jeuken ook niet, moet wel zeggen dat de gyno op dit moment dat ik dit typ kleiner lijkt te wezen dan vorige week..
(Ongeveer t formaat van een heinekendopje.. )
Ik heb nog 8 weken te gaan en t liefst zouk nu niet meteen met SERMS/AI''s willen beginnen en t liefst volhouden tot PCT.. (Nouja,... PCT.. bridge..
)
Ik was even benieuwd naar tot hoever ik de gyno kan negeren voordat het verstandig word om de tegenaanval te beginnen.
Advies?
Vorige week gemerkt datk best wel stevige klonten onder me beiden t**ten heb zitten
Tepels doen GEEN pijn en jeuken ook niet, moet wel zeggen dat de gyno op dit moment dat ik dit typ kleiner lijkt te wezen dan vorige week..
(Ongeveer t formaat van een heinekendopje.. )Ik heb nog 8 weken te gaan en t liefst zouk nu niet meteen met SERMS/AI''s willen beginnen en t liefst volhouden tot PCT.. (Nouja,... PCT.. bridge..
) Ik was even benieuwd naar tot hoever ik de gyno kan negeren voordat het verstandig word om de tegenaanval te beginnen.
Advies?