XXL Nutrition

wanneer injecteren?

ira

Cool Novice
Waardering
0
hallo bro's,
ben ffe nieuwsgierig wanneer injecteren jullie? s'ochtends endan naar het werk, voor de training of na de training? en waarom?

S'avonds voor het slapen.. Als ik mn been nog gebruik na het injecteren dan heb ik eerder last. Maar ik denk dat je het best en moment uit kan kiezen wanneer je het iig in alle rust kunt doen.
Als je het over pijn hebt, dan denk ik dat het om techniek gaat. Ik doe alles extreem langzaam, doe ik het sneller dan heb ik pijn.

Ik pas mijn schema niet aan zodat het minder pijn doet. Als het pijn doet so be it!
Aangezien ik momenteel om de 3.5 dagen zet is het de ene keer zondag ochtend en de andere keer woensdag avond. Laatste tijd voel ik amper dat ik heb gezet. Opzich wel relax maar ik zelf vind het wel fijn als het een "beetje" pijn doet zodat ik weet dat er ook egt iets in zit. Miss raar maar zo ben ik.

greets

half uurtje voor ik ga trainen meestal

of s' morgens

Heb geen vaste tijden, beste moment is voor mij als ik het in alle rust kan zetten.

zetten in alles rust en daarna gaan trainen is het beste voor de doorbloeding en dus de opname.
zetten en dan gaan slapen=minst goede

mijn visie is de medische visie en dus de beste :P

Ik zet hem niet voor het slapen maar ook niet voor het trainen.

Als ik mijn benen veel gebruik vlak na het zetten dan voelt dat niet goed dus ik zet hem altijd `s avonds na het eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik zet hem s'ochtends, endan naar werk, en s'avonds trainen..

Terug
Naar boven