AndroidHealthClinic

Wanneer klaar voor AAS gebruik

MocroManiak

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
yoyo bbers:D:D

ik weet het ben nog 17 jaar maar ik wil nu al informatie, weet al heel veel over AS maar wil weten wanneer een goed gewicht is om te beginnen met aas, ja ik weet het waneer je aan je max zit maar wil gewoon weten hoeveel kg want ik ben nog lang niet op mijn max .... 180, 81kg atm:D graag serieuze reacties:D

Zie vraag 1. Ben je 21 jaar of ouder? Nope.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
thanks, ik weet het en dat heb ik al eerder gezien/gelezen maar ik vroeg het me gwn af meer niet.... mensen afzeiken....

je bent er pas klaar voor als je lichaam klaar is met groeien, rond je 21e dus, gewicht boeit nieteens zoveel, als je rond de 21 bent en tegen een plafon aanzit dat je echt niet meer natty kunt groeien, dan kun je over AAS nadenken, voorderest zou ik me lekker met je school bezighouden ;)

Dit verschilt van persoon tot persoon ook. Maar daar zit je nog lang niet op hoor.

je kunt het beste nu meteen beginnen, orals zijn het best en vooral niet op voeding letten gewoon eten waar je zin in hebt, shoarma, pizza's etc.

Als je deze vraag moet stellen ben je nog niet klaar.

je bent er pas klaar voor als je lichaam klaar is met groeien, rond je 21e dus, gewicht boeit nieteens zoveel, als je rond de 21 bent en tegen een plafon aanzit dat je echt niet meer natty kunt groeien, dan kun je over AAS nadenken, voorderest zou ik me lekker met je school bezighouden ;)
je stopt niet groeien als je 21 bent, sommige stoppen pas met groeien als ze 25 zijn

Succes met je kuur man, wat wordt het, gewoon tren pakken? Of 500 mg test only?

Als je deze vraag moet stellen ben je nog niet klaar.

Dit zo is het en anders niet

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 00:57 ----------

Zie vraag 1. Ben je 21 jaar of ouder? Nope.

[Link niet meer beschikbaar]

Jezus Christus hoe kom je in hemelsnaam aan een schema wat bepaalt wanneer je mag kuren ???? Dit bepaal je helemaal zelf conform de forumregels is je schema van toepassing maar aangezien we leven buiten de matrix bepaal je het zelf !!

Dit zo is het en anders niet

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 00:57 ----------

Jezus Christus hoe kom je in hemelsnaam aan een schema wat bepaalt wanneer je mag kuren ???? Dit bepaal je helemaal zelf conform de forumregels is je schema van toepassing maar aangezien we leven buiten de matrix bepaal je het zelf !!

idd, **** dat endocriene systeem man, bepaal je zelf.

Eenmaal je mijn schema gezien hebt zit je in de Matrix, er is geen ontsnappen aan :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Hahha thanks jongens weet genoeg!!

Terug
Naar boven