Fitness Seller

Wanneer merk je het als je testostrone gebruikt???

Dat ligt aan de esther. Gebruik je enanthaat dan zal de 250mg in een tijdsbestek van ongeveer 9-13 dagen afgegeven worden. Gebruik je een kortwerkende esther zoals bijvoorbeeld propionate dan zal diezelfde hoeveelheid test in zo'n goede 2-3 dagen door je systeem zijn!

Een kortwerkende esther merk je dus sneller dan een langwerkende esther!

Je merkt het als je de halve dag met een harde loopt.

Dat hangt maar net van de hoeveelheid af. Het is een beetje een broodje aap verhaal aan het worden dat je van test enanthaat pas na 2 of 3 weken wat merkt. Van 500 mg Test Enant. zit er na 1 dag toch al minstens 50 mg in je bloed. Bij 100 mg Testo Prop om de dag is dat niet meer!

En natuurlijk zal dezelfde hoeveelhied Propi sneller uit je systeem zijn dan een lange ester. Daarom spuit je lange esters ook niet om de dag en pas je de hoeveelheid aan........

Dr. Worf zei:
Dat ligt aan de esther. Gebruik je enanthaat dan zal de 250mg in een tijdsbestek van ongeveer 9-13 dagen afgegeven worden. Gebruik je een kortwerkende esther zoals bijvoorbeeld propionate dan zal diezelfde hoeveelheid test in zo'n goede 2-3 dagen door je systeem zijn!
Een kortwerkende esther merk je dus sneller dan een langwerkende esther! [/

wimmeke26 zei:
Ik kuur alleen maar meer als ik vriendin heb!!!
grtz

had ik me ook voorgenomen, totdat t uitging en ik een week of 8 in mijn huidige kuur zonder zat:mad: nu gelukkig weer een nieuw meisje dus, het is weer flink:hornyna: showtime

Hell on earth....niets te nken in de buurt in een kuur:D Sorry... ontopic nu weer:rolleyes:

Terug
Naar boven