XXL Nutrition

wanneer moet ik gaan nakuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

geemoney

Novice
Waardering
0
ik wil 8 weken gaan kuren maar het is me nog niet echt duidelijl wanneer ik aan me nakuur moet gaan beginnen voor de nakuur heb ik clomid en pregnil
week1 deca200mg susta 500mg
week2 ,, ,, ,,, ,,,,
week3,,,, ,,,, ,,,
week4 deca300mg susta750mg dianabol 20mg per dag
week5 ,,, ,,, ,,, ,,, ,,,
week6,, ,,, ,,,, ,,,, ,,,,
week7,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,
week8 ,,,,, ,,,, ,,,, ,,,, ,,,

geemoney zei:
ik wil 8 weken gaan kuren maar het is me nog niet echt duidelijl wanneer ik aan me nakuur moet gaan beginnen voor de nakuur heb ik clomid en pregnil
week1 deca200mg susta 500mg
week2 ,, ,, ,,, ,,,,
week3,,,, ,,,, ,,,
week4 deca300mg susta750mg dianabol 20mg per dag
week5 ,,, ,,, ,,, ,,, ,,,
week6,, ,,, ,,,, ,,,, ,,,,
week7,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,
week8 ,,,,, ,,,, ,,,, ,,,, ,,,

gebruik de searchfunctie vriend, nakuur moet je opstarten na het 'uitwerken' van de langstwerkende steroide, in dit geval de deca. deze heeft een langwerkende esther van drie weken, dat betekend in dit geval dat je je nakuur zou moeten opstarten in week 12. overigens vind ik je kuur niet denderend, de deca zal pas inslaan in de vierde week en dan stop jij al bijna..... en waarom in godsnaam dbol vanaf week 4?? dbol wk 1 t/m 4 als kickstart bro, dit lijkt nergens op. de rest moet je zelf maar een beetje uitvinden

je hoeveelste kuur is dit ..?
hou de deca en de sust. constant en begin idd zo als LATIN SPIRIT al zei met de d-boll in het begin van de kuur de eerste 4 weken
en wat betreft de nakuur mag je zelf uitvogelen ;)

Waarom die verhoging in week 4 ook nog eens dat is toch niet nodig ? Doe het dan meteen goed en hou het verder constant.

Rest al reeds gezegd. :)

zonder je stats te kennen, zou ik je je voorgenomen cycle afraden en iets zoals hieronder liever aanraden, ervanuitgaande dat je weet waar je aan begint en waar je uberhaupt mee bezig bent

wk 1 - 10 300 deca pweek
wk 1 - 10 500 sust pweek
wk 1 - 4 30 gram dbol pdag
wk 1- 12 evt .5cc arimidex om de dag

week 13 40 mg nolvadex per dag
week 14 30 mg nolvadex per dag
week 15 20 mg nolvadex per dag

wil je perse clomid gebruiken, dan moet je even op onderzoek uitgaan voor hoeveel en wanneer .....

bij nader inzien is een kickstart dbol niet eens nodig, omdat de sustanon ook al onder andere kortwerkende esthers bevat. Vervang de sustanon voor test enanthaat voor stabielere bloedwaardes. als je toch per se met sust wil kuren, laat de dbol dan weg

30 gram DBol per dag is dodelijk :) Maar dan krijg je wel korting van de sources als grootafnememer ;)
OK, je bedoelt mg

Voor de rest een goed advies lijkt me, al betwijfel ik of iemand hier arimidex gebruikt. Goed spul maar de meesten schijnen hier niet in safety te willen investeren.

kleintje zei:
zonder je stats te kennen, zou ik je je voorgenomen cycle afraden en iets zoals hieronder liever aanraden, ervanuitgaande dat je weet waar je aan begint en waar je uberhaupt mee bezig bent

wk 1 - 10 300 deca pweek
wk 1 - 10 500 sust pweek
wk 1 - 4 30 gram dbol pdag
wk 1- 12 evt .5cc arimidex om de dag

week 13 40 mg nolvadex per dag
week 14 30 mg nolvadex per dag
week 15 20 mg nolvadex per dag

wil je perse clomid gebruiken, dan moet je even op onderzoek uitgaan voor hoeveel en wanneer .....

Arimidex is dacht ik redelijk prijzig.

Proviron lijkt me dan meer vriendelijk voor je portemonee. Maar goed, zeker bij een massa kuur zal ik niet moeilijk gaan doen om wat vocht. Dan had je nl. niet voor deca/sust/dboll kuur moeten kiezen. :)

Hi J,

Heb je ervaring met Proviron? Lijkt mij een prima middel om oestregeenoverproductie tegen te gaan en daardoor ook de ongewilde vochtophoping.
Hoor echter weinig mensen die het gebruiken terwijl het juist een extra push kan geven doordat het testerongehalte indirect verhoogt door zich aan het mannelijk coïtushormoon shbg te binden. Normaal bindt testestoron zich voor een heel groot gedeelte aan shbg. Dit betekent dat met Proviron een groter gedeelte van het ingenomen en endogene (eigen)testosteron "vrij" blijft en zijn opbouwende werking kan ontplooien. Darnaast bindt het eerder (hogere affiniteit) met het enzym wat testo aromatiseert naar oestrogeen, dus anti-oestregeen! Ook schint het het libido op peil te houden en een hardere look te bewerkstelligen.

Mijn samenvatting Proviron voordelen:

1 Anti-oestrogeen (dus geen vochtophoping en anti-b*ch-tits)
2 Verhoogdt effectiviteit ingenomen testestosteron en eigen testo.
3. Houdt libido op peil
4. Zorgt voor een hardere look.

Zie ook onderstaande links

http://www.bodybuilding.com/fun/jon13.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catprov.htm

Ik hoop dat dit bijdraagt.

MrJ zei:
Arimidex is dacht ik redelijk prijzig.

Proviron lijkt me dan meer vriendelijk voor je portemonee. Maar goed, zeker bij een massa kuur zal ik niet moeilijk gaan doen om wat vocht. Dan had je nl. niet voor deca/sust/dboll kuur moeten kiezen. :)

Zoals ik het nu weer eens goed doorlees heeft het idd zeer veel voordelen. Top dat je het even onderstreepte.

Ik denk dat het dan zeker een waardevolle toevoeging aan bovenstaande kuur kan zijn ja. :)

Het zal dan neerkomen op week 3-12: 50mg Proviron per dag denk ik. Of misschien al vanaf week 1?

VrAagske!!

ik ben 1.75m en 75 kg
ik ben al 3weken bezig met kuur
dbol(30mg/dag),testo(250mg/ml) en deca(4ml/week)

ik wil een paaar maanden stoppen spuite want ik ben te vroeg begonne denk
moet ik nu ook nakure? en wanneer?

gelieve my te helpe

ik ben 1.75m en 75 kg
ik ben al 3weken bezig met kuur
dbol(30mg/dag),testo(250mg/ml) en deca(4ml/week)

ik wil een paaar maanden stoppen spuite want ik ben te vroeg begonne denk
moet ik nu ook nakure? en wanneer?

gelieve my te helpe

Onderhand sta ik echt nergens meer van te kijken hier.
Open een nieuw topic -morgen, als je nuchter bent ofzo- en probeer je probleem wat preciezer te beschrijven want hier is niks van te maken.
Succes ermee.

2004 belde dat ze hun topic terug moesten hebben..................

Wtf is this shit? Gtfo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven