MuscleMeat

Wanneer onderneem jij actie tegen Gyno?

MitchHedberg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Even wat context:

Ik heb 2 kuurtjes gedaan en ben nu bezig met #3.

Kuur 1:
Test E 500mg : 1-10 EW
Winstrol: 1-4 40 mg ED
Nolvadex 20mg: 12-15 ED

In week 4 begon er al wat Gyno te komen, vanaf week 4 tot 6 op 10 mg nolva ed maar dit liet de gyno niet verdwijnen, daarna een week op 20 mg nolva en toen leek het wel wat te minderen maar niet veel. Tijdens de nakuur was gyno niet helemaal weg maar 1/2 maanden na de nakuur wel
Kuur 2:
Test E 500mg : 1-12 EW
Proviron: 50 mg ED
Nolvadex 20mg: 14-16 ED

Ergens rond week 5 toch weer licht opkomende gyno, toen geen nolva gepakt en wederom Na de nakuur trok gyno helemaal weg

Huidige kuur: (nu in week 5.5, heb nog 10 ml test p liggen en genoeg winstrol)
Test P 110 mg oed (385 mg p week)
Proviron: 1-3 25 mg ed
Proviron 4 tm nu 50 mg ed
Winstrol 1-4 50 mg ed
Winstrol 5 tm nu 60 mg ed
Helaas heb ik nu sinds een week (dus vanaf week 4) behoorlijk gevoelige tepels en achter beide gevoelige schijfjes. Je kunt dit ook best goed zien dus zijn wat groter dan ik bij vorige 2 kuren had. Volgens mij ben ik echt super gevoelig voor gyno maar twijfel wat ik moet doen. Ik vind 5.5 week ON wel erg kort en ik wil er nog +/- 2.5 week achteraan plakken maar dan is het denk verstandig dat ik morgenochtend begin met 20 mg nolva?

Wat adviseren jullie?

Beginnen met 10 mg nolva.

• Topic Starter Topic Starter
Op verschillende site's zie ik als aanbevolen dosering 20-40 mg, en omdat bij mijn vorige kuren de nolva ook maar minimaal effect had (10 mg deed eig niks) wil ik dan meteen 20 pakken.

Maakt het trouwens uit wanneer ik het neem? Ik denk dat ik het zo neem:

Sochtends 50 mg proviron + 30 mg winstrol
Savonds Nolva + 30 mg winstrol

Laatst bewerkt:
Je zou aromasin mee kunnen laten lopen ook on de toekomst bij andere kuurtjes

Je zou aromasin mee kunnen laten lopen ook on de toekomst bij andere kuurtjes

Ik moet inderdaad iets erbij nemen want als ik zelfs met mijn huidige (bescheiden) kuurtje in week 4 al last krijg dan ben ik er wel echt gevoelig voor :(.

(Lager doseren zou ik best nog wel overwegen als ik dan minder last heb maar denk dat de gains dan wel erg minimaal worden)

Gevoelige schijfjes hebben de meeste mensen denk ik wel tijdens hun kuur, dat trekt vaak weg na je nakuur

Gevoelige schijfjes hebben de meeste mensen denk ik wel tijdens hun kuur, dat trekt vaak weg na je nakuur
Ja dat is vorige 2x ook het geval geweest dus ik had ook wel verwacht dat ik nu weer last zou krijgen maar ze drukken de tepel best wel wat naar voren vandaar dat ik me toch wat zorgen maak.

Als ik aromasin neem nergens last van sterker nog ik heb geen schijfjes
Op wat voor dosering kreeg je normaal al last van gyno? En wat voor dosering neem je nu (en hoeveel aromasin)?

Dan ben je er zeer gevoelig voor Mitch, 20mg Nolva 1uur voor je gaat slapen.

misschien een stapje sterker pakken? Arimidex?

even off topic mijn excuus
ik neem zelf nolva direct voor het slapen gaan (anders krijg ik last van bijwerkingen) maar wat is nou precies de reden dat jij het een uur voor het slapen inneemt?

• Like
Waarderingen: YOGI
Ja dat is vorige 2x ook het geval geweest dus ik had ook wel verwacht dat ik nu weer last zou krijgen maar ze drukken de tepel best wel wat naar voren vandaar dat ik me toch wat zorgen maak.

Op wat voor dosering kreeg je normaal al last van gyno? En wat voor dosering neem je nu (en hoeveel aromasin)?

Ik heb nooit echt gyno gehad alleen een kuur dat mijn klieren vobaar waren 4 mm hooguit maar dat was denk ik prolactine gyno want er kwam vocht uit mijn tepels als ik erin kneep en dat was op 1000 mg tren-a .. Toen ik hiermee stopte en wat dostinex nam was het weg sinds dien neem ik uit voorzorg wel aromasin of letro tijdens een kuur ook om andere redenen ... Mijn libido is zo ****in heavy door aas ik loop letterlijk 24-7 met n harde als ik geen aromasin of letro neem hij wilt gewoon niet naar beneden fokkop maar ja is niet anders haha

Arimidex

Ik kreeg 3 maand na mijn nakuur knobbeltjes achter mijn tepels
Zit nu net 4 dagen aan de letrozol. En moet zeggen Tis al voelbaar verminderd.

Gr

Dat heb ik sinds gisterenavond gedaan! Is er trouwens een reden dat je adviseerd dit 1 uur van te voren te doen of bedoel je gewoon net voor het slapen ergens?

Ik heb nooit echt gyno gehad alleen een kuur dat mijn klieren vobaar waren 4 mm hooguit maar dat was denk ik prolactine gyno want er kwam vocht uit mijn tepels als ik erin kneep en dat was op 1000 mg tren-a .. Toen ik hiermee stopte en wat dostinex nam was het weg sinds dien neem ik uit voorzorg wel aromasin of letro tijdens een kuur ook om andere redenen ... Mijn libido is zo ****in heavy door aas ik loop letterlijk 24-7 met n harde als ik geen aromasin of letro neem hij wilt gewoon niet naar beneden fokkop maar ja is niet anders haha
Jezus ik heb liever zulke sides dan telkens t**ten die door willen komen:D

Not even once
misschien een stapje sterker pakken? Arimidex?
Thanks, ik ga me eens goed inlezen over arimidex en aromasin

Ik kreeg 3 maand na mijn nakuur knobbeltjes achter mijn tepels
Zit nu net 4 dagen aan de letrozol. En moet zeggen Tis al voelbaar verminderd.

Gr
Letro is toch zwaar spul?

Lees overal indd dat het zwaar spul is.
Neem elke dag een kwart tablet. Dwz 0.625mg per dag.
Maar nog geen enkele bijwerking ondervonden.
En t knobbeltje is al een stuk kleiner. Hoppaaa

Terug
Naar boven