XXL Nutrition

Wanneer t innemen van een fatburner tablet?

Watch

Novice
Waardering
0
hey allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met cutten en wil dit graag aan vullen met fatburners.
Kheb een potje van een vriend gekregen die volgens zijn ervaring goed geholpen heeft: Luvovitaal sports Super Fatburner.
OP de verpakking staat 3x per dag 1 tablet innemen met water!

Ik op verschillende forums gelezen dat t het best is om het voor een maaltijd in te nemen.
3x per dag, zou ik t dan 's ochtends 's middags en 's avonds moeten doen?? en 's ochtends voor het ontbijt of er na??

alvast bedankt!

maakt niks uit, want dat spul doet toch niet wat jij ervan verwacht.

• Topic Starter Topic Starter
maakt niks uit, want dat spul doet toch niet wat jij ervan verwacht.

Fatburners zorgen er tog voor dat vetten de vetten in de goede toestand blijven of gebracht worden om voor verbranding klaar te staan. Ik begrijp ook wel dat de stof niet zelf de vetten verbrand.
Dus mij leek t dat je ze t best voor de maaltijd kan nemen maar ik zou hier graag wat duidelijkheid over krijgen.

Kzat ook te denken dat misschien een energizer beter voor me zijn, zodat mn metabolism verhoogt...
Maar ik had dit potje van een vriend gekregen zoals ik al aangaf. Maar zit eraan te twijfelen om een energizer inplaats ervoor te kopen

Denk dat je beter daar je geld aan kan geven dan aan fatburners.

of nog beter: doe eens wat cardio en let op je eten!!

Fatburners zorgen er tog voor dat vetten de vetten in de goede toestand blijven of gebracht worden om voor verbranding klaar te staan.

nope.

Kzat ook te denken dat misschien een energizer beter voor me zijn, zodat mn metabolism verhoogt...
Maar ik had dit potje van een vriend gekregen zoals ik al aangaf. Maar zit eraan te twijfelen om een energizer inplaats ervoor te kopen

als je hard naar de winkel rent om ze te kopen ben je al effectiever bezig dan dat je ze daadwerkelijk slikt. Zeker als je intervalletjes gaat sprinten naar die winkel toe.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, zou je t dan kunnen uitleggen???
En waar zorgt de energizer dan voor?

Ik loop al 3x in de week hard en ook nog eens 3x aan sport, dus dat vind ik wel genoeg;)
En ik begrijp ook wel dat t geen wondermiddelen zijn, maar een toevoeging.. tuurlijk begrijp ik dat de enigste manier om af te vallen een goed voedingsschema is en cardio.

Wat hij bedoelt is dat het NIET (of nauwelijks) werkt. Het is rommel.
Het enige leuke vind ik de energie die je krijgt van zon 'burner'. Als je kapot bent vant weggaan de dag ervoor hopopop pilletje in de muil en je kan de dag weer door.

Awel 3x lopen per week en dan nog je powertraining, das toch goed genoeg?
Optimaliseer dat voedingsschema, post het & doe cardio puur en alleen om af te vallen.

Zoek wat op DBB en je vindt hier alles over

grts

Wat hij bedoelt is dat het NIET (of nauwelijks) werkt. Het is rommel.
Het enige leuke vind ik de energie die je krijgt van zon 'burner'. Als je kapot bent vant weggaan de dag ervoor hopopop pilletje in de muil en je kan de dag weer door.

Awel 3x lopen per week en dan nog je powertraining, das toch goed genoeg?
Optimaliseer dat voedingsschema, post het & doe cardio puur en alleen om af te vallen.

Zoek wat op DBB en je vindt hier alles over

grts

Fatburners zijn helemaal geen rommel, als je er verstand van hebt. Een populair vaak verkocht product kopen en van 50% van de ingredienten weten wat je binnenkrijgt is niet genoeg, dan nog ben je stom bezig. De beste fatburner stel je ZELF samen zodat je zelf bepaald hoe ver je wilt gaan. Zelf samengestelde fatburners kunnen zeer effectief zijn. Je moet er wel een beetje tijd in willen steken.

Ergens heeft 'ie wel een punt. Misschien is mijn kennis verouderd, maar caffeine mobiliseert vetzuren en spaart glycogeen.

Caffeine - Wikipedia, the free encyclopedia

Caffeine is metabolized in the liver by the cytochrome P450 oxidase enzyme system (specifically, the 1A2 isozyme) into three metabolic dimethylxanthines,[38] which each have their own effects on the body:

* Paraxanthine (84%): Has the effect of increasing lipolysis, leading to elevated glycerol and free fatty acid levels in the blood plasma.
* Theobromine (12%): Dilates blood vessels and increases urine volume. Theobromine is also the principal alkaloid in cocoa, and therefore chocolate.
* Theophylline (4%): Relaxes smooth muscles of the bronchi, and is used to treat asthma. The therapeutic dose of theophylline, however, is many times greater than the levels attained from caffeine metabolism.

Hieruit kan je dat concluderen..

Dat het glycogeen spaart heeft hier verder niks mee te maken.

Ergens heeft 'ie wel een punt. Misschien is mijn kennis verouderd, maar caffeine mobiliseert vetzuren en spaart glycogeen.

En hoge glycogeen niveaus verminderen de vetverbranding weer.... (of anders gezegd, lage glycogeenniveaus stimuleren vetverbranding)

anyways, een fatburner kan een lichte ondersteuning geven, maar echt vet verbranden.. ik denk dat het alleen je portomonnee flink lichter maakt en het tijdstip van inname ... wellicht alleen als je het inneemt in plaats van eten.

En hoge glycogeen niveaus verminderen de vetverbranding weer.... (of anders gezegd, lage glycogeenniveaus stimuleren vetverbranding)

anyways, een fatburner kan een lichte ondersteuning geven, maar echt vet verbranden.. ik denk dat het alleen je portomonnee flink lichter maakt en het tijdstip van inname ... wellicht alleen als je het inneemt in plaats van eten.

Als een fatburner het enige is waar je het van moet hebben dan wordt het idd lastig.

Nou.. Bij lage glucose niveaus wordt het hormoon glucagon geproduceerd, wat omzetting van glycogeen in glucose bevorderd en de lipolyse. Glycogeen zelf heeft geen directe relatie tot lipolyse.

Nou.. Bij lage glucose niveaus wordt het hormoon glucagon geproduceerd, wat omzetting van glycogeen in glucose bevorderd en de lipolyse. Glycogeen zelf heeft geen directe relatie tot lipolyse.

Nee, maar als glycogeen "op" is zal het lichaam wel meer vet moeten verbranden aangezien KH (glycogeen) niet meer voorradig zijn.

Caffeine is metabolized in the liver by the cytochrome P450 oxidase enzyme system (specifically, the 1A2 isozyme) into three metabolic dimethylxanthines,[38] which each have their own effects on the body:

* Paraxanthine (84%): Has the effect of increasing lipolysis, leading to elevated glycerol and free fatty acid levels in the blood plasma.
* Theobromine (12%): Dilates blood vessels and increases urine volume. Theobromine is also the principal alkaloid in cocoa, and therefore chocolate.
* Theophylline (4%): Relaxes smooth muscles of the bronchi, and is used to treat asthma. The therapeutic dose of theophylline, however, is many times greater than the levels attained from caffeine metabolism.

Hieruit kan je dat concluderen..

Dat het glycogeen spaart heeft hier verder niks mee te maken.

Dit is waarschijnlijk informatie van de leverancier. En zoals wij hier allemaal weten is die niet altijd even betrouwbaar of wetenschappelijk ondersteund.

Terug
Naar boven