Fitness Seller

Wanneer?

younggod

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Ik heb er een tijdje over nagedacht maar ik heb besloten mezelf te gaan verlossen van die k*t puisten. Dat wil zeggen dat ik een ligt roa kuurtje ga doen van 2 maanden met 20 mg per dag. Nu ga ik (zoals sommige al gelezen hebben) 1 feb starten met mijn kuur dbol/deca. die dbol stack ik 4 of 6 weken 25mg.

Nu is mijn vraag wanneer zouden jullie persoonlijk beginnen??
gewoon samen met de dbol en je lever op z'n kloten geven maar wel pukkel vrij de kuur uit komen. Na de stack of zo ie zo nog een tijdje wachten ???

Greetz (becomming) younggod...

oke je wil van je puisten af maar daarentegen ga je kuren waardoor je puisten alleen meer zullen toenemen?

als je toch per se wilt kuren zou ik dus nu kuren, en rond mei ofzo beginnen met de roa. en natuurlijk nu tijdens je kuur je extra wapenen tegen overtollig oestrogeen.

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
oke je wil van je puisten af maar daarentegen ga je kuren waardoor je puisten alleen meer zullen toenemen?

als je toch per se wilt kuren zou ik dus nu kuren, en rond mei ofzo beginnen met de roa. en natuurlijk nu tijdens je kuur je extra wapenen tegen overtollig oestrogeen.

tuurlijk weet ik heel goed dat het zal toeneme met kuren. En begrijp me niet verkeert, als het zo is dan is het zo. Daar heb ik niet zo veel problemen mee. Het komt misschien ook wat dramatisch over.

Maar wat ik wil weten is of het zo toxic is dat ik beter een hele tijd kan wachten of dat het wel mee valt. Misschien zijn er mensen die het tegen lijk hebben gedaan en ook testen hebben gedaan..

Terug
Naar boven