- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Wordt dat nog gespeeld eigenlijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het vroeger in een vlaamse clanverband nogal serieus gespeeld , we waren goed , maar aangezien iedereen ouder werkt , ging werken , vriendin had of ging studeren is de clan uiteengevallen .
Nu spelen veel van ons nog af en toe tesamen , maar niet meer zo serieus .
Ja redelijk veel , niet zoals het vroeger geweest is , vroeger waren ze met bijna een milljoen , nu met een grote 100000 , dusje best nog veel .
De meeste die nu nog spelen zijn best ook goed , dusja , het is best een challenge , het is ook geen supergemakkelijk spel , maar wel immens leuk als je tijd hebt om het vaak te spelen .

Ben nu volop aan het wachten op Stacraft 2 , miljoenen mensen zullen het kopen en online spelen , zal weer voor jaren zoet zijn![]()

Speel het af en toe ook nog wel is blijft gewoon ontzettend tof spel, bizar hoe al die games van blizzard zo ontzettend goed zijn, hebben ze überhaupt ooit een wat minder goed spel gemaakt? elke game is een dikke hit geworden.
mja tzijn vooral multiplayer games en door de goede online mogelijkheden van blizzard met battlenet kopen de meeste uhm wel legaal gezien je met een illegale alleen via vage servers enzo online kan.
Ze zijn ook met een nieuwe MMORPG bezig. Reken er maar op dat het world of starcraft gaat worden (als je kijkt naar de lore die ze in de singeplayer campagnes aan het stoppen zijn in starcraft 2)
OT ja ik speel nog wel eens TFT maar dan alleen 4v4 rt waarbij ik alleen heroes gebruik![]()