AndroidHealthClinic

Wat ben je ooit eens vergeten

SkyBlazer

Colossal Veteran
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.751
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Daar gaat dan je huwelijk

:roflol: wat een baas moet die gozer zijn mi man

Gisteren nog m'n zonnebril vergeten op het concert van Princey. :(

Ik had 3 tassen bij me op weg naar huis. Lag lekker te slapen in de trein toen ik opeens wakker werd toen de deuren al open waren, ik pak de 2 tassen die ik altijd bij me heb en ren naar buiten.. Totdat ik thuis de spullen wilde pakken die ik speciaal had meegenomen :o

Laatst bewerkt:
Meerdere malen me schooltas wanneer ik naar school fietste.

Mn tas met 150 euro aan nieuwe kleding in de bus laten liggen:cool: kwam erachter nadat ik uit de bus stapte en toen reed ie net weg haha, gelukkig later nog wel op kunnen halen:)

Die mensen hadden gewoon LSD genomen of iets, kan niet anders, je vergeet je vrouw toch niet :roflol:

dat is natuurlijk niet "vergeten" maar "b*ch you can walk home". Achteraf bedacht hij zich en ging hij haar maar halen...

Mijn spieren, ben geen ecto, laat ze alleen altijd thuis liggen :mad:

whaha zn vrouw vergeten. lol

maar ik vergeet elke x mijn verstand!!:mad:

Vergeten in een topic te posten waarin werd gevraagd om mede te delen wat je wel eens vergeten bent. Wut...wait...

• Topic Starter Topic Starter
Vergeten in een topic te posten waarin werd gevraagd om mede te delen wat je wel eens vergeten bent. Wut...wait...

:eek:

---------- Post added do 7 jul 2011 at 13:53 ----------

Ik vergeet ook elke keer dat je niet uit een shakebeker moet drinken zonder de deksel. Kreeg net weer alles over me shirt.

Als ik me shake op heb draai ik de deksel eraf en nog beetje water erbij voor het laatste beetje, en wil dan ff snel opdrinken xD

Laatst bewerkt:
:eek:

---------- Post added do 7 jul 2011 at 13:53 ----------

Ik vergeet ook elke keer dat je niet uit een shakebeker moet drinken zonder de deksel. Kreeg net weer alles over me shirt.

Als ik me shake op heb draai ik de deksel eraf en nog beetje water erbij voor het laatste beetje, en wil dan ff snel opdrinken xD
whaha die komt bekent voor.:D

Verjaardagen enzo

Terug
Naar boven