XXL Nutrition

Wat ben jij nu geworden???

Peiling Peiling ben je nou een bb'er of een powerlifter

• BB'er. Wouldn't want it anyother way

Stemmen: 83 78,3%
  • powerlifter. Wouldn't want it anyother way

Stemmen: 23 21,7%

• Totaal stemmers
    106

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
In het begin van je gym carreer heb je waarschijnlijk wel zo'n gedacht gehad van "wat wil ik bereiken"?

nuja, wat voor iemand ben je nu geworden na al die jaren?? Een bodybuilder of een powerlifter???

En bevalt de keuze jou uiteindelijk ???

voetballer => fitnisser => thaibokser => bodybuilder => sterkste man :D

Ben uiteindelijk superblij om te zitten waar ik nu zit, had ik nooit gedacht

Eigenlijk ben ik nog steeds helemaal niks :o

Toen ik begon wilde ik powerlifter worden, tot ik er achter kwam dat ze van die pakjes enzo gebruiken:rolleyes: Maar aan de andere kant wil ik het nog steeds, alleen gewichtheffen is nog leuker en dat wil ik ook, sterkste man kan ik niet zijn anders zou ik dat ook nog willen :P en hoewel ik mezelf nooit bodybuilder zou willen noemen, heb ik toch wel redelijk veel van dezelfde idealen als die bodybuilders ook hebben;)

waar staat super dude of beachboy???

Waarom geen gewichtheffer?

Bodybuilder

Ik probeer te bodybuilden door zo zwaar mogelijke gewichten te tillen: powerbuilder dus

bodybuilder.

maar ben ook fan van olimpische lifts en op z'n tijd een pl schema:) van alles wat dus, als ik me maar goed voel!

ik begon met trainen voor het leger.
maar ben blijven hangen bij bb.en geen spijt van.

van alles wat, powerbuilder is inderdaad een goede omschrijving, probeer toch een aantal reps te houden en tegelijkertijd elke week zwaarder te tillen.

• Topic Starter Topic Starter
hm dus je kan bodybuilding en powerliften samen doen ?? dus sterker en groter worden ??

Niks.

Ik wilde buff en sterk worden, beide niet gelukt. :(

Ik ben een enorme nobody geworden.

superdude

Combinatie. Ik train zware compounds en wil zoveel mogelijk gewicht tillen, maar ik train ook isolatieshit en het boeit me ook nog eens een beetje hoe alles er uit ziet. Maar liever hoger vetpercentage en meer kracht dan slap en een sixpack.

Ik zou graag een BB'er willen worden.

Powerbuilder.

powerbuilder.
Ik train soms wel isolatie maar de compounds wil ik zo zwaar mogelijk doen, kosten wat kost.

Terug
Naar boven