Fitness Seller

wat bij test en trenbolone

2fast

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb laats een kuurtje van (250mg test E/200mg trenbolone E om de 5 dagen) gedaan
Bij mijn volgende kuur wil ik er graag wat bij zetten, maar zit te twijfelen tussen primo (ongeveer 400mg/week) of boldenone (500mg/week)
doel is droge massa
wat zou het beste zijn

Mijn laatste kuur was dezelfde,test en tren.
Bij de volgende komt boldenone,dat heeft een toegevoegde waarde voor gewrichten en bindweefsel.
Heb om dezelfde reden deca overwogen maar heb geen behoefte aan al dat extra vocht en bloat.

Ik heb laats een kuurtje van (250mg test E/200mg trenbolone E om de 5 dagen) gedaan
Bij mijn volgende kuur wil ik er graag wat bij zetten, maar zit te twijfelen tussen primo (ongeveer 400mg/week) of boldenone (500mg/week)
doel is droge massa
wat zou het beste zijn

Wat zijn je stats op dit moment en waarom niet eens twee andere middelen ondekken?

Test,tren en dbol = Massa/kracht
Test,tren en winny/masteron/primo = droge massa

• Topic Starter Topic Starter
ik weeg nu 93 kg bij 1.78 vet percentage * 16%
wil eerst nog mijn vetpercentage naar beneden krijgen , en dan een volgend kuurtje , ergens tegen de zomer.
Dianabol is geen optie voor mij, wil geen orale middelen , en wil zeker geen vet bijkomen.
Wil eigenlijk ook niet hoger met de trenbolone, want ik werd er erg agressief van, vandaar de keuze om primo of boldenone er bij te doen.

denk dat ik toch maar voor primo kies, weet alleen nog niet precies hoeveel ,zit te twijfelen tussen 400 of 600mg/week

primo is wel duurder en je moet meer ml zetten per keer... is namelijk 100mg/ml

succes met je keuze...

pak primo maar:D
ga die waarsch ook doen als volg kuurtje
test 500/tren 400 / primo 500

heb boldenone al een keertje lang gepakt en op 500 was daar niet veel van te merken, geef mij maar primo

pak primo maar:D
ga die waarsch ook doen als volg kuurtje
test 500/Trenbolone 400 / primo 500

heb boldenone al een keertje lang gepakt en op 500 was daar niet veel van te merken, geef mij maar primo

Denk dat ik ook deze kuur ga doen, met misschien wat proviron erbij en aan het eind HCG
lijkt mij wel een goede kuur
wanneer ga jij deze kuur doen?

Terug
Naar boven