AndroidHealthClinic

Wat denken jullie ervan?

Michel1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
66kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik train nu al zo'n jaar 4/5x per week. daarvoor een tijd met periodes op en af getraind. Ik ben 179cm en weeg 68kg met 8% vet.
Ik ben me de laatste tijd erg aan het inlezen en aan het informeren om te gaan kuren.

Het wordt me eerste kuur, hoe denken jullie erover?
Wat moet ik pakken en hoeveel en hoelang.
En wat zijn de mogelijke bijwerkingen bij jullie advies.

Ik zou nog minimaal 2-3 jaar natty door blijven gaan. Geloof me, ik weet dat het allemaal interessant leesvoer is, ook ik heb dat gedaan toen ik nog niet zo lang sportte. Maar je kunt nog zoveel meer bereiken. De 80KG moet sowieso vrij gemakkelijk te halen zijn met wat discipline! (Training/Voeding/Rust)

Als je dan toch eigenwijs wilt zijn, pak dan een licht kuurtje. Het is geen wondermiddel, je zult ON 2x zo hard moeten trainen en 2x zo veel moeten eten. (bij wijze van spreken)

Licht kuurtje kan zijn Winny Only, of Test-E 250/375mg ew. Of eventueel een combi van beiden.

Maar nogmaals, denk er goed overna.. Haast en spoed...

66 kilo.. moet niet gekker worden, maar naast dat.
je zegt dat je je veel aan het inlezen bent e.d. dus dan moet je niet vragen wat je moet nemen, dan moet je een voorstel neerzetten en om eventuele verbeteringen vragen.

maargoed, dit was mijn advies.

66 kilo.. moet niet gekker worden, maar naast dat.
je zegt dat je je veel aan het inlezen bent e.d. dus dan moet je niet vragen wat je moet nemen, dan moet je een voorstel neerzetten en om eventuele verbeteringen vragen.

maargoed, dit was mijn advies.

+1 Als hij het toch doet kunnen we beter meteen goed advies geven!

• Topic Starter Topic Starter
Oke maar mocht ik het nu toch al wel willen doen en eigenwijs zijn dan weet ik het nu nog niet echt.

Deca only? 250mg/week 8 weken lang?
Of combi deca/....

als je eigenwijs bent koop je gewoon een bord rijst met een groot stuk kip erop. en ga je jezelf inlezen over test

Oke maar mocht ik het nu toch al wel willen doen en eigenwijs zijn dan weet ik het nu nog niet echt.

Deca only? 250mg/week 8 weken lang?
Of combi deca/....

Sorry maar als je ECHT ingelezen had wist je ook dat je nooit deca only doet. Iig niet als je verstandig bent! Dan wist je wat een beginnerskuur was en dan wist je ook dat je deze reacties ging krijgen. Dus simpelweg heb je je niet voldoende ingelezen.

Nu weet ik ook dat zo iemand als jij heel moeilijk te overtuigen is nog niet te kuren, maar toch.. Mag ik vragen wat je eet op een dag? Inclusief kcal en macro verhouding.

Weet je wat aas doen? Zorgen ervoor dat je lichaam efficiënter om gaat met voeding, als je voeding niet goed is heeft het dus niks om mee te werken! En zal je dus ook geen resultaat hebben!! Daarom dat voeding juist met aas zo belangrijk is, en daarom dat altijd gezegd wordt dat je nu nog niet klaar bent omdat ALS je voeding ECHT goed was je al veel verder was kwa stats.

Ik hoop echt dat je dit advies ten harte neemt!

Karma? :tooth:

Als je hem niet omhoog meer wil,moet je zeker dk only doen :nope:

:tooth:

Wat een gelul geen deca only

Ts moet gewoon eten

Sustanon 100mg per week, 8 weken lang om te beginnen...

Gozer er is iets mis met je voeding. Post hier is wat je eet op een dag.

Wat ik eet op een dag.

S'ochtends 3 boterhammen met kaas en worst.
half 11: 3 boterhammen met kaas en worst.
half 1. 4 boterhammen met kipfilet
3 uur. 4 boterhammen kaas en wat zoets.
half 6. 3 of 4 boterhammen met ei

dan ga ik trainen

9 uur. avondeten, rijst of aardappelen met kippenvlees. en 500 gram kwark.

Verder heb ik een kantoorbaan dus doe niet veel op een dag naast het fitnessen.

Niet kuren eerst fatsoelijk bulken lees je in over voeding

Terug
Naar boven