AndroidHealthClinic

Wat denken jullie ervan?

Michel1989

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
66kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal,

Ik train nu al zo'n jaar 4/5x per week. daarvoor een tijd met periodes op en af getraind. Ik ben 179cm en weeg 68kg met 8% vet.
Ik ben me de laatste tijd erg aan het inlezen en aan het informeren om te gaan kuren.

Het wordt me eerste kuur, hoe denken jullie erover?
Wat moet ik pakken en hoeveel en hoelang.
En wat zijn de mogelijke bijwerkingen bij jullie advies.

Ik zou nog minimaal 2-3 jaar natty door blijven gaan. Geloof me, ik weet dat het allemaal interessant leesvoer is, ook ik heb dat gedaan toen ik nog niet zo lang sportte. Maar je kunt nog zoveel meer bereiken. De 80KG moet sowieso vrij gemakkelijk te halen zijn met wat discipline! (Training/Voeding/Rust)

Als je dan toch eigenwijs wilt zijn, pak dan een licht kuurtje. Het is geen wondermiddel, je zult ON 2x zo hard moeten trainen en 2x zo veel moeten eten. (bij wijze van spreken)

Licht kuurtje kan zijn Winny Only, of Test-E 250/375mg ew. Of eventueel een combi van beiden.

Maar nogmaals, denk er goed overna.. Haast en spoed...

66 kilo.. moet niet gekker worden, maar naast dat.
je zegt dat je je veel aan het inlezen bent e.d. dus dan moet je niet vragen wat je moet nemen, dan moet je een voorstel neerzetten en om eventuele verbeteringen vragen.

maargoed, dit was mijn advies.

66 kilo.. moet niet gekker worden, maar naast dat.
je zegt dat je je veel aan het inlezen bent e.d. dus dan moet je niet vragen wat je moet nemen, dan moet je een voorstel neerzetten en om eventuele verbeteringen vragen.

maargoed, dit was mijn advies.

+1 Als hij het toch doet kunnen we beter meteen goed advies geven!

• Topic Starter Topic Starter
Oke maar mocht ik het nu toch al wel willen doen en eigenwijs zijn dan weet ik het nu nog niet echt.

Deca only? 250mg/week 8 weken lang?
Of combi deca/....