AndroidHealthClinic

Wat denken jullie hiervan?

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Start normaal begin maart 2015

Week 1-16 500 test e
Week 1-16 800 bold
Week 1-16 25/50 proviron

Bridge week 16-22 250 test e

Week 22-34 500 test e vanaf week 27 eventueel verhogen naar 750pw
Week 22-32 600 mast e
Week 22-32 400 tren e

Week 1-40 5 tot 8 IU hgh verdeeld in de morgen en prewo rond de middag

Week 1tot4 eerste maal opbouwen naar 8iu slin pwo dit telkens herhalen na 4a5weken geen slin te gebruiken (novorapid)

Pct:

36-42 20 nolva
36-42 20 aromasin
36-40 hcg 4500iu

Eventueel hcg toevoegen tijdens de kuur 500iu pw (indien nodig)

Hcg gewoon vanaf het begin laten meelopen t/m eerste week nakuur.
2x 500iu p week.
Als je atrofie tegenhoudt hoef je ook geen hcg te gaan blasten.
Wat je sowieso niet moet doen als je al aan de serms zit.
Vind aromasin ook maar onzin in de pct.

Sommige mensen zeggen dat ze beter herstellen met arofixen dan met nolva alleen.. Werkt het niet beter dan zorgt het iig dat je geen rebound krijgt na de nakuur. Ik zou het gewoon zo houden.

• Topic Starter Topic Starter
Telkens zo na gekuurd en elke keer goed herstel gehad, dus mijn pct ben ik niet echt van plan te veranderen. Nog iemand feedback over het gehele kuurplan??

Uiteindelijk herstel je wel idd ...
Maar jouw hcg gebruik slaat gewoon helemaal nergens op.

Uiteindelijk herstel je wel idd ...
Maar jouw hcg gebruik slaat gewoon helemaal nergens op.

Omdat het niet hetzelfde is als de norm op dbb slaat het nergens op? Hcg kan je zowel blasten op het einde wat OP doet of mee laten lopen vanaf het begin.

Omdat die het tegelijk met een serm wilt nemen slimmerik.

Het is inderdaad wel zo dat ik het hgh mee laat doorlopen tot minstens week 40, misschien wel langer valt te zien wat mijn portefeuille toelaat!
Heb hierbij niet stil gestaan, als ik zonder hgh mijn pct in ging was dit steeds op deze dosis en dit op aanraden van een dokter. Na met hgh ernaast weet ik niet precies wat de normen zijn ivm het toevoegen van hcg in je pct beken ik eerlijk :).

Als je perse hcg wilt blasten, doe het dan als je nog on bent.
Laat je zaakje ff op maat komen en ga daarna pas aan je pct beginnen.

Ik snap echt niet waarom je niet gewoon elke week wilt zetten.
Als je hcg wilt gebruiken, doe het dan ook goed. :)

Als je perse hcg wilt blasten, doe het dan als je nog on bent.
Laat je zaakje ff op maat komen en ga daarna pas aan je pct beginnen.

Ik snap echt niet waarom je niet gewoon elke week wilt zetten.
Als je hcg wilt gebruiken, doe het dan ook goed. :)

Omdat het zowel tijdens als na de kuur kan, blasten tijdens de kuur ben ik geen voorstander van dan opteer ik voor om de 2 weken een weekje HCG in te lassen met de toediening van 500-1000 IU HCG 3 x per week. Maar ga hier nu geen punt van maken ik weet heus wel hoe ik best HCG gebruik, misschien dien ik het inderdaad vanaf week 4 toe aan mijn cycle. Het gaat mij vooral over de cycle zelf het HGH gebruik in combi met slin en aas hier had ik graag wat meer feedback over gekregen. Aangezien het mijn eerste keer is met slin. Ook hierover heb ik mij al zeer goed ingelezen maar meningen van andere over deze cycle zijn ten zeerste welkom!

Dan doe je het toch lekker tegelijk in je pct met een serm gozer.
Waarom nog advies geven als je er niks van wilt weten.

Dan doe je het toch lekker tegelijk in je pct met een serm gozer.
Waarom nog advies geven als je er niks van wilt weten.

Ik sta open voor alle advies jonge, zoals je ziet geef ik gerust toe dat ik er niet bij stil gestaan heb dat het HCG samen met een serm zou doorlopen.
Dus bedankt voor de info, ik neem deze zeker in beraad ;). Je hoeft u helemaal niet zo druk te Maken :).

Laatst bewerkt:
Nog iemand die iets zou aanpassen veranderen aan deze cycle?
Kan zijn dat ik de bridge op 125mg pw zet dit laat ik nog even in beraad. Eventueel misschien nog oral toevoegen als kickstart? Of frondloade met bold? HGH/slin werk zit dit snor? Raden jullie aan eerst al te starten met het HGH bv vanaf einde januari of heeft dit geen meerwaarde?

Laatst bewerkt:
Misschien slim om je slin eerst post wo gaan zetten en als je voeding rondom de werkzame tijd goed hebt pas pre wo zetten.
Misschien zelfs eens expres te weinig carbs eten en zodra je je kut begint te voelen dextro naar binnen werken.
Puur om het gevoel van een opkomende hypo eens te ervaren en je niet word verast onder een training.

Bridge lekker op 250mg houden en orals is persoonlijke keuzes.
Ik vind soms extra pomp wel leuk met dbol maar als je slin prewo zet heb je uiteraard geen oral nodig daarvoor.
Verder vind ik orals ook geen toegevoegde waarde.

Misschien slim om je slin eerst post wo gaan zetten en als je voeding rondom de werkzame tijd goed hebt pas pre wo zetten.
Misschien zelfs eens expres te weinig carbs eten en zodra je je kut begint te voelen dextro naar binnen werken.
Puur om het gevoel van een opkomende hypo eens te ervaren en je niet word verast onder een training.

Bridge lekker op 250mg houden en orals is persoonlijke keuzes.
Ik vind soms extra pomp wel leuk met dbol maar als je slin prewo zet heb je uiteraard geen oral nodig daarvoor.
Verder vind ik orals ook geen toegevoegde waarde.

Jaa dacht de slin sowieso omdat het de eerste keer is postwo te zetten, eventueel later post breakfast 4iu. Dacht na de training sowieso 80gr dextrose bij de hand te houden samen met mijn wheyshake glutamine en bcaa. En dan een uurtje later mijn carbs, eiwitten en groenten. Inderdaad het gevoel gehad hebben van een hypo kan een meerwaarde zijn om het uiteindelijk eens te veranderen naar prewo.

Zijn je stats correct ? Want dan vind ik je kuurvoorstel redelijk hardcore ..

Ik zou per definitie hcg 2x pw 500iu gaan zetten met deze kuur want anders zie ik je niet veel kans maken op kinderen eerlijkheidshalve.

Is 625 mg test-e ( bold even omrekenend naar test-e activiteit waarbij 800mg op 125 mg test-e neerkomt qua effectiviteit - ja ik weet dat het meer doet dan dat ) wel afdoende ?

Waarom niet eerder beginnen met tren ?

Ik ken dit type kuur zelf niet vandaar mijn vragen ;)

Zijn je stats correct ? Want dan vind ik je kuurvoorstel redelijk hardcore ..

Ik zou per definitie hcg 2x pw 500iu gaan zetten met deze kuur want anders zie ik je niet veel kans maken op kinderen eerlijkheidshalve.

Is 625 mg test-e ( bold even omrekenend naar test-e activiteit waarbij 800mg op 125 mg test-e neerkomt qua effectiviteit - ja ik weet dat het meer doet dan dat ) wel afdoende ?

Waarom niet eerder beginnen met tren ?

Ik ken dit type kuur zelf niet vandaar mijn vragen ;)

Dit zijn inderdaad ongeveer mijn huidige stats.

Ik vind de combinatie bold en test wel ok en aangezien ik langere periode on wil blijven leek dit mij wel een uitgewezen cycle? Vandaar dus ook niet meteen de tren erbij in.

Inderdaad bij verder na denken toch maar het HCG laten mee lopen, al dacht ik ergens gelezen te hebben dat bij het gebruik van insuline dit niet noodzakelijk was, vandaar dat het zo ook niet ingepland was.

Hcg staat echt los van insuline .. deze heeft geen invloed op je hpta en zal testiculaire dystrofie dan ook niet voorkomen !

HCG ook tijdens de bridge laten doorlopen?

Ja, want in de bridge onderdruk je ook.
Gewoon je complete kuur op minimaal 800iu :)

Terug
Naar boven