XXL Nutrition

Wat doen jullie met nostalgische verzamelingen?

Heb je ooit dingen verzameld en heb je deze nog?


  • Totaal stemmers
    29

Bezoekers in dit topic

-Bierviltjes (zo'n 310 verschillende), meerdere mensen die ook viltjes voor mij verzamelen op vakantie etc.
-5 centjes, aantal jaar geleden begonnen met 5 centjes in een glazen pot te doen, zit nu al boven de €105.
Mn moeder legt altijd 5 centjes voor me apart en die koop ik over voor kleingeld. Weet nog steeds niet wat ik er mee ga doen :p
-Kleine flesjes drank (vodka, rum, absinthe, likeurtjes van me opa z'n tijd)
-Flex en Muscle & Fitness bladen van afgelopen 2 jaar.
-Veel AutoMaxx bladen, denk eraan die ook te verkopen.
-Gesigneerde foto's van Jay Cutler, Phil Heath, Dorian Yates, Frank Zane en in april eentje van Shawn Rhoden erbij
-Ook nog wat flippo's denk, pokemon kaarten tijdje geleden ook allemaal verkocht voor best mooi bedrag
-In me basisschool tijd bierdopjes gespaard, heb alleen de verschillende bewaart.. denk iets van 50-70 stuks

Paar weken terug me Scootin' tijdschriften weg gedaan voor €25
 
Laatst bewerkt:
- mijn Lego
- mijn Märklin treintjes
- gereedschap die van mijn vader is geweest

om toch maar een serieuze bijdrage te leveren.
Die 3 dingen gaan nimmer mijn huis uit !
 
Ik heb 2 jaar lang straatborden verzameld uit elke europese stad waar ik ben geweest. Heb ze weggedaan toen ik verhuisd ben, maar daar heb ik nu wel spijt van:(
 
WWF actiefiguren. Wel van het merk Hasbro. krengen waren vreselijk duur. Ik kan ze maar niet weg gooien.
 
Ik heb een twee liter fles van grolsch die bijna vol zit met munten van 5, 10 en 20 eurocent. Ik ben benieuwd hoeveel money ik in 7-8 jaar bij elkaar heb gespaard...

Voor de rest niks gespaard. Kan nog wel zijn dat er ergens nog een lading flippo's onder een laag stof ligt. En natuurlijk al mijn lego bewaard.
 
Ik heb stuk of 10,000 van die Dragon Ball Z kaarten. :eek:
 
Heb al m'n pokemonkaarten nog volledig (151, niet die nieuwe gayshit die er bij kwamen na mijn tijd) Ligt ergens in een collectorsmap op zolder, en ligt ook niet in de weg dus lekker laten liggen :)

Yup same here. Ligt niet echt in de weg en 't zou een beetje zonde zijn om zomaar weg te gooien.
 
Laatst bewerkt:
suske en wiskes

Bovenstaande, lego en een hoop 'gesteente' wat ik vroeger spaarde samen met me opa. Kwarts, crystal, hematiet, koraal etc. Voorbeeldje:

kwarts+hematiet.jpg
 
Bovenstaande, lego en een hoop 'gesteente' wat ik vroeger spaarde samen met me opa. Kwarts, crystal, hematiet, koraal etc. Voorbeeldje:

kwarts+hematiet.jpg

Wat doe jij met een foto van het hart van mijn vrouw :eek:
 
Back
Naar boven