XXL Nutrition

wat doen...?

rauwdauwer

Cool Novice
Waardering
2
bezig met (7 weken voorbij)

week 1t/m 8
test p + mast P 150mg eod
week 1t/m 6 winstrol 50mg p.d

hij is goed hard geworden, iets droger, en 2 kg spier erbij

nu wil die nog niet stoppen maar verder gaan met wat anders omdat het mast toch tegen is gevallen normaal nam die altijd tren/deca

wat nu te doen? (hij wil in de zomer er nog goed bijstaan en paar kg aankomen, vet% zelfde houden... en keihard blijven

off gaan en over 3 maanden weer beginnen.... ivm herstel
doortrekken... maar is tren niet te sterk na zoveel weken al on?

voorstel
test e 250mg p.w 10 weken
tren e 400mg p.w 8 weken

daarna nakuur maar hoelang moet dit na 18 weken on?

iemand anders nog ander voorstel??

alvast bedankt.

Zou liever met mast geeindigd zijn maargoed dat is nu niet anders. Het is wel lang on maar ook weer niet extreem.
Zou de test op 500mg zetten.
Nakuur is 1/3 van je kuur, 6wkn dan dus. Nolva of misschien beter nog voor je herstel arofixen.

Ga even off van dat kuurtje ben je met time on=time off zeker hersteld.

time on=time off heeft voor mij zeker niet gewerkt, na een kuur van 14 weken test e en bold bloed laten checken 2 maanden na de nakuur van 5weken en mijn leverwaardes waren nog licht verhoogd, lh en fsh waren binnen referentie maar aan de lage kant en tevens was mijn test level nog erg laag

1/3 van de kuur is nakuur gaat dus ook niet op voor iedereen, zeker voor mij niet. zou gewoon 2/3 van de kuur nakuur doen vervolgens time on=time off incl. pct daarna bloed laten checken en dan pas kijken of je genoeg hersteld ben voor een volgende kuur. dit heb ik dus zelf ook niet goed aangepakt..

dus voor ts, 18 weken kan wel; dit betekend wel een langer herstel en zorg bovenal voor een goed herstel: bijv. 12 weken nakuur (=2/3 vd kuur)

time on=time off heeft voor mij zeker niet gewerkt, na een kuur van 14 weken test e en bold bloed laten checken 2 maanden na de nakuur van 5weken en mijn leverwaardes waren nog licht verhoogd, lh en fsh waren binnen referentie maar aan de lage kant en tevens was mijn test level nog erg laag

1/3 van de kuur is nakuur gaat dus ook niet op voor iedereen, zeker voor mij niet. zou gewoon 2/3 van de kuur nakuur doen vervolgens time on=time off incl. pct daarna bloed laten checken en dan pas kijken of je genoeg hersteld ben voor een volgende kuur. dit heb ik dus zelf ook niet goed aangepakt..

dus voor ts, 18 weken kan wel; dit betekend wel een langer herstel en zorg bovenal voor een goed herstel: bijv. 12 weken nakuur (=2/3 vd kuur)

Ik vraag me af hoe je leverwaardes uberhaupt kunnen verhogen van test en boldenone. Bedoel je niet wat anders?

Ik vraag me af hoe je leverwaardes uberhaupt kunnen verhogen van test en boldenone. Bedoel je niet wat anders?

..of het daar door komt weet ik niet, heb niet voor de kuur een bloedtest laten doen..

zou nog effect kunnen zijn van mijn drank en drugs misbruik van 7 jaar geleden?

Vreemd. Zelfs op 2,5 gram gear waren mijn leverwaarden niks verhoogd.
Alleen wanneer ik er wat dianabol oid inknal verhogen deze wel, maar als je het al met injects hebt zou ik zeker orals nemen.

Alleen wanneer ik er wat dianabol oid inknal verhogen deze wel, maar als je het al met injects hebt zou ik zeker orals nemen.

Maar jij bent zwaar alfa toch. Jij eet toch ook geen honing maar bijen? :)

Sowieso vol anti-oxidanten en bijengif houdt je jong ofzo

Dat het bij jou zo is/was is geen maatstaf voor een ander.

• Topic Starter Topic Starter
even ontopic weer....

hij wil zowiezo doorgaan wat raden jullie aan

voorstel 1
test 10weken 500mg
tren 8weken 200 of 400 mg

voorstel 2
test 10 weken 500mg
deca 8 weken 200 of 400mg

voorstel 3
test 8a10 weken 500mg
primo 8a10 weken 400mg

wil nog een paar kg aankomen en vet% zelfde houden

even ontopic weer....

hij wil zowiezo doorgaan wat raden jullie aan

voorstel 1
test 10weken 500mg
tren 8weken 200 of 400 mg

voorstel 2
test 10 weken 500mg
deca 8 weken 200 of 400mg

voorstel 3
test 8a10 weken 500mg
primo 8a10 weken 400mg

wil nog een paar kg aankomen en vet% zelfde houden

Gaat hij meteen door of eerst nakuren en wachten op herstel of eventueel een bridge inlassen?

• Topic Starter Topic Starter
hij wil meteen doorgaan en vervolgens wat langer nakuren....

Terug
Naar boven