XXL Nutrition

Shocking News Wat doet Schwarzenegger met Ingrid Lieten?

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
De ontvangst door gouverneur Arnold Schwarzenegger van Californië betekende vrijdagmorgen het einde van de groene missie van de Vlaamse ministers Kris Peeters en Ingrid Lieten. Die liet de ontvangst plaatsvinden, ook zonder de teruggereisde minister-president, in zijn privé-kantoor op Main Street in Santa Monica.

De gouverneur liet de pers twee minuten toe tijdens het overleg. We mochten zijn kantoor niet uitgebreid fotograferen of filmen, op straffe buiten gezet te worden. Het kantoor bulkte van de eigen stoef. Terminator, borstbeelden van zichzelf, een schilderij, een wassen beeld. Tussen alle Schwarzeneggers in: een bronzen hoofd van president Kennedy, de voorname familie van zijn echtgenote.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De man waarrond alles draaide, liet Ingrid Lieten toe in zijn salon. Zelf zat hij op een gouden zetel met een gouden arend achter zijn hoofd. Natuurlijk was hij blij met de buitenlandse interesse. Natuurlijk wist hij dat de minister-president was vertrokken, maar daarom moest de ontmoeting niet worden afgelast: "Ik maak dat te vaak mee: een aardbeving, een staking, dodelijke en spijtige ongevallen,…"

De 'governator', zoals hij in de Verenigde Staten wordt genoemd, heeft duidelijk plastic gezichtscorrecties achter de rug, een paar botox-kuren wellicht ook. Maar dat wil niet zeggen dat hij zijn verleden zou zijn vergeten: "Ik herinner me graag Brussel, waar mijn carrière als bodybuilder begon. En Brugge, mijn favoriete stad. Ik wil er weer naartoe, bijvoorbeeld als we ideeën uitwisselen over groene auto's en andere milieuzaken."
<!--start[20:919449]-->

een tikje narcistisch is hij dus wel?

k*t ik las wat doet Schwarzenegger met Ingrids Tieten

Tja van die plastische chirurgie , hij is en blijft een media figuur in Amerika.

Heb het gezien . Hij had sympathie voor België , omdat hier zijn bodybuildingcarrière was begonnen . Go Arnold !!

hij gaat dr laten pepe

botox kuren???

ik had liever gezien dat ie ging kuren met HGH(net als Sly:D) en test+tren :D

Praten.

k*t, ik las alleen maar t**ten :mad:

Een echte übermens die man.

Yah he hits Ingrid Lieten sow whad??

Geen borstbeeld van oom Adolf ???

2993461677_5104a31d9b.jpg

Ik snap hem niet, omdat die met Hitler staat is het opeens grappig ?

Terug
Naar boven