XXL Nutrition

Wat een...............

Roland2

Cool Novice
Waardering
0
Dit kwam ik tegen, ik kan maar een ding zeggen wat lopen er toch idioten rond op deze aardbol:

Eén van de kopstukken van de Duitse extreem-rechtse politieke partij Nationaldemokratische Partei Deutschlands (NPD) wil de grenzen van zijn land op laten schuiven. Klaus-Jürgen Menzel, parlementariër in het Oost-Duitse Saksen, vindt dat de westgrens van Duitsland langs de Maas moet lopen. Nederland zou in deze plannen een groot deel van Limburg moeten afstaan.

Ook de oostgrens zou moeten worden opgeschoven. In een interview met persbureau Associated Press (AP) stelt Menzel verder dat de schuld voor de Tweede Wereldoorlog niet hoofdzakelijk bij Duitsland ligt. De Verenigde Staten zou de Duitsers de oorlog hebben opgedrongen.

De NPD zorgde vorige week al voor veel verontwaardiging in Duitsland toen de twaalf afgevaardigden van de partij in de deelstaat Saksen een minuut stilte voor de slachtoffers van de Holocaust verstoorden door demonstratief de zaal te verlaten. In een verklaring riep leider Holger Apfel op om in plaats van de slachtoffers van nazi-Duitsland de slachtoffers van de 'Holocaust door de geallieerden' te herdenken. Apfel refereerde aan het bombardement van de Saksische hoofdstad Dresden in februari 1945. In de deelstaat haalde de extreme partij bij de laatste verkiezingen 9,2 procent van de stemmen

Bron:http://frontpage.fok.nl/nieuws/50638

inderdaad, uber idioot!!! :D toepasselijk

Wat een gestoorde eikels, toch niet te geloven dit?

Kijk heren DIT is nou rechts-extremisme.

Die Duitsers leren het ook nooit hé? :mad:

Mortyr zei:
Die Duitsers leren het ook nooit hé? :mad:
ach jah, hij is slechts een van de weet ik veel hoeveel miljoen duitsers dus dat wil ook niks zeggen. De ndp wordt sowieso niet serieus genomen en men heeft plannen voor een verbod op die partij.

Ongeloofelijk ja,.. die gasten die dat uitkramen die mogen blij zijn dat er nog een Duitsland is !!!! :rolleyes:

In een rakket zetten deze gasten en weggschieten naar mars ofzo.

Stelletje idioten. :mad:

Ik woon in Limburg.. dus van mij mogen ze het weglaten. Hier zie je al meer dan genoeg Duitsers.

Zulke partijen krijgen toch nooit serieuze voet aan de grond.

Zo'n uitspraak zou misschien gevolgen hebben in de tijd dat Karel de Grote regeerde. Maar nu? Kom nou. Halve gare!

Terugdenkend aan Janmaat die ook nooit echt serieus genomen is.....

Leviathan zei:
Terugdenkend aan Janmaat die ook nooit echt serieus genomen is.....
Jan Maat was ook tegen uitkeringen en kinderbijslag....sja..daar maak je niet veel vrienden mee he.

BigNL zei:
Nee idd,want ze hebben geen fundering om op te bouwen. :)

Toch moeten zulke partijen bestaan, zodat ze vervolgens praktisch geen zetels krijgen, en de overige politieke partijen een voorbeeld hebben hoe het dus niet moet!

Maar de hamvraag die dan bij mij opkomt: Waarom krijgt die partij toch nog best veel stemmen.

Zelfde verhaal als in Belgie met het VB of hoe dat nu heet.

Er heerst dus wel iets wat die mensen naar zo'n partij toetrekt. :)

Leviathan zei:
Toch moeten zulke partijen bestaan, zodat ze vervolgens praktisch geen zetels krijgen, en de overige politieke partijen een voorbeeld hebben hoe het dus niet moet!

Nog steeds, helemaal met je eens !!!! :thumbs:

BigNL zei:
Nog steeds, helemaal met je eens !!!! :thumbs:

Dat gaat de verkeerde kant op. Wordt tijd dat ik weer eens -in jouw ogen- rascistische uitspraken ga doen. :D

Nee, ik geloof dat werkelijk. Zodra er een partij opstaat met rechtse ideologie en een goede agenda, ben ik de eerste die zal stemmen. Vooralsnog zijn er alleen nog maar rechtse partijen geweest die zich fixeren op het allochtonenbeleid om stemmen te scoren, en de rest als bijzaak zien. Daardoor komen ze op mij nogal amateuristisch over.

Ik ben voor een streng vluchtelingenbeleid, ik ben ook voor een keiharde aanpak van allochtone (en autochtone) criminelen. Maar ik ben ook voor een goed sociaal stelsel, al dan niet met allochtone Nederlanders erin. En uiteraard vrijheid in doen, laten en geloven, zolang je daar een ander niet mee lastigvalt.

Leviathan zei:
Dat gaat de verkeerde kant op. Wordt tijd dat ik weer eens -in jouw ogen- rascistische uitspraken ga doen. :D

Met deze uitlokkende, belachelijke foute en ondoordachte opmerking ben ik het niet eens.
Het zal mijn tijd duren wanneer jij eindelijk leert om niet voor een ander te spreken... :D

Terug
Naar boven