AndroidHealthClinic

wat eerst

Koentjuh

Novice
Waardering
0
hallo, ik ben 15 jaar en weeg 93 kilo :eek: niet te geloven maar oke, heb zwaren botten zeggen ze, en aardig dik. ik fitness al best lang maar niet echt serieus. ik bank druk dan wel 20 Kg per kant met hulp. zonder red k net aan 15 kG per kant. maar voor het spieren trainen moet ik dan niet eerst heel wat afvallen :rolleyes:?

Train meestal borst bicep tricep buik!

groeten

Goed en gezond eten en flink aan de cardio. Dat is een begin. Dan begin je erna met krachttraining in combinatie met cardio en die krachttraining kun je later verder opvoeren.

Maar goed, ik ben een leek hier hoor.

Ga gezond en veel eten, genoeg rusten, en goed trainen.

Ga gezond en veel eten, genoeg rusten, en goed trainen.

je hoeft niet veel, eet tot je vol zit... of ''niet meer hoeft''
zoete shit zoals hagelslag enzo heb je geen reet aan (nee calcium zit eg 0,0001% in ofso :P )

broodje met kaas, sambal met tomaat, zout en peper met beetje ketchup (L) GODDELIJK !!!

• Topic Starter Topic Starter
oke, en neem aan ook zo min mogelijk vette dingen.

:sd: gozer niet alleen je borst buik en armen trainen, ga je benen en je rug trainen, wat zal t zijn.. 3kwart van je lichaam? dan word je pas ook een kerel

en kan ik ook gewoon cardio doen en daarna wat krachttraining erbij... maar wel meer cardio.

Doe het andersom , eerst krachttraining daarna cardio.
Verder zoals hierboven is gezegd alles trainen en natuurlijk je voeding op orde hebben.

Ye like im big boned

Nee serieus, gezond eten en cardio als begin.

Dit is mijn mening ik weet neit of goed is maar verbeter me dan mar: