XXL Nutrition

wat erbij te nemen

helmut

Novice
Waardering
0
even een vraag heb tien weken test 500mg en tren 400 gedaan 14.7 kg meegepakt wil dit nu weer 10 weken doen wat kan ik erbij nemen om nog wat meer massa mee te nemen want moet er nu arimidex bij nemen en las hier dat dit de gains wel eens nadelig kon,dus wil nog wat bij de test en tren dat de gains niet tegen gaan vallen adviezen welkom

Heb je last van gyno mss dat je wat ari moet nemen?
Ik zou er wat bold bijdoen op 400-600mg/week of de test iets hoger zetten als je geen last van gyno hebt.
Maar 14 kilo erbij is toch niet mis, het is niet zo dat je door de ari maar 3 kilo zal bijkomen hoor.

Laatst bewerkt:
14.7kg gepakt, dat is al heel wat :D

14,7 kg op 10 weken test + tren ?
En hoeveel heb je ervan overgehouden ?

Wat een gelukzakken hier op DBB, wou dat dit bij ook nog een keertje lukte, zat ik een stuk boven de 120kg !! ;-)

grind en cement is dan je keuze bro......wel vol gevoel dat wel

• Topic Starter Topic Starter
Heb je last van gyno mss dat je wat ari moet nemen?
Ik zou er wat bold bijdoen op 400-600mg/week of de test iets hoger zetten als je geen last van gyno hebt.
Maar 14 kilo erbij is toch niet mis, het is niet zo dat je door de ari maar 3 kilo zal bijkomen hoor.

heb klein bultje rechts in borst is nog klein wil niet dat groter word vandaar die arimidex erbij

• Topic Starter Topic Starter
14,7 kg op 10 weken test + tren ?
En hoeveel heb je ervan overgehouden ?

Wat een gelukzakken hier op DBB, wou dat dit bij ook nog een keertje lukte, zat ik een stuk boven de 120kg !! ;-)

was derde keer tren en test deed eerste 2 keer 8 weken op en afbouwen,op advies van hier 10 weken gedaan gelijke dosis ging heel erg goed van 80, 5 naar 95,2 kg

heb er weinig van overgehouden kleine 5 kg eerste week klaar ongeluk gehad niet getraind meer gaat het snel weg daarom nu opnieuw

Ik zou gewoon doorgaan zonder arimidex. Het kan zomaar zijn dat het weer wegtrekt naar jouw kuur. Gewoon wachten, wordt het te gevoelig/brandig/te duidelijk om te zien dan femara erin. Arimidex werkt niet als de gyno is ontstaan door trenbolone. Femara = de manier om gyno te bestrijden.

Ik zou ook geen boldenone erbij nemen, doet gewoon weinig. Beter houden zoals het is. Maar wil je persee iets erbij neem dan zou ik masteron prop nemen de laatste 6 weken op 200mg om de dag. Wordt je lekker hard van. Is wel om de dag prikken.

Terug
Naar boven