MuscleMeat

Wat hebben jullie aan geluid in je auto?

had je toevallig ook een filmpje gepost in gabber topic op got?

• Topic Starter Topic Starter
Yeps ik ben op beide actief :p

ik herkende die sub ineens :)

Mijn motor zegt *vroem* en er zit een autoradio in (geen cassettes, geen cd's, maar de radio is wel auto-tuning). En verdorie ik heb 2 boxen, dus stereo (dit in tegenstelling tot mijn vorige auto waar er aan 1 kant geen geluid uit kwam en ik de boel openmaakte om er achter te komen dat er slechts aan 1 kant een box zat).

Heb nu een wat oudere Kenwood radio/cd speler, voorin 2 pioneerboxen (80watt geloof ik) en achterin Pioneer boxen. In de achterbak Pioneer Woofer 350watt met Pioneer versterker 180 watt. Verder nog een Nissan Surround Module die zit onder m'n radio ingebouwd. Voor een klein autootje komt er in ieder geval goed geluid uit! Houd ook van harde muziek in de auto! :D

Ik heb er een simpele setup inhangen nu.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan de 7400mp maar daar kon ik even snel geen plaatje van vinden.

en dan uiteraard de standaard 8 speakers die in de auto zitten

Erg simpel hier.

Pioneer CD speler. Voor in de deuren 2x 200W JBL en bovenin 2x 60W tweeters.

Achterin 2x 180W van Sony.

Ik heb 1 vd mooiste installaties die er is... een schitterend roffelende 6cil :D ;)

Waarom bouw je neon in je wagen? Mag toch niet aan op de openbare weg en je hele kattebak volbouwen met speakers zie ik het nut ook niet van... Gewoon goed geluid is toch voldoende?

Nej sorry dude met mij deel je je passie 'auto volbouwe' niet.... Vind het mooi om te zien maar al je ruimte gaat verloren zonde man..

jay_c zei:
Waarom bouw je neon in je wagen? Mag toch niet aan op de openbare weg

Ik had ook neon onder m'n auto en dat hebben ze met de APK eraf getrokken die hufters. Anders kwam ie niet door de keuring heen. Er rijdt nu vast een of andere monteur in Almere met neon onder z'n bak! :mad:

Bij mij alleen bruut geweld in de auto;

:cool:

Aimee zei:
Ik had ook neon onder m'n auto en dat hebben ze met de APK eraf getrokken die hufters. Anders kwam ie niet door de keuring heen. Er rijdt nu vast een of andere monteur in Almere met neon onder z'n bak! :mad:

Mag sinds Januari 2002 al niet meer lieve schat! Ben er destijds mee aangehouden en moest direct de draden doorknippen.

Was ook al zeker 2 keuringen terug hoor lieve schat! :)
Draden doorknippen moest ik van m'n verlichte ruitensproeiers. Tijdje geleden ook weer aangehouden voor m'n geblindeerde ramen. Moest ik er ook aftrekken. Maar dat ging niet! Moet het er nu af laten halen. Stelletje fl**kers! :mad:

Aimee zei:
Uhm, je gaat me toch niet vertellen dat ze de neons hebben gehouden huh? Want dat is diefstal. Je mag namelijk wel neon hebben. Ik zou het maar mooi even terug gaan vragen.

Btw, de eerste de beste die tijdens de apk iets van mijn auto afhaalt/pikt rij ik ter plekke zijn kist in.

Check mijn vette pimp fietsbel

Yzord zei:
Uhm, je gaat me toch niet vertellen dat ze de neons hebben gehouden huh? Want dat is diefstal. Je mag namelijk wel neon hebben. Ik zou het maar mooi even terug gaan vragen.

Btw, de eerste de beste die tijdens de apk iets van mijn auto afhaalt/pikt rij ik ter plekke zijn kist in.

Is al veel te lang terug om dat nog te gaan vragen. En trouwens, die neon deed het niet meer. Weet niet of dat aan een kabeltje lag of dat de lampen gewoon stuk waren. Ik hoop van wel, want dan heb die ****ing monteur gewoon lekker pech!! :cool:

Terug
Naar boven