MuscleMeat

Wat heeft dit met me lichaam gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyzyzzbro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
hallo

Ik ben nu 18 jaar en word in juli 19. Ik ben begonnen met anabolen toen ik 17,5 was heb toen 500 mg test 10 weken gedaan. Later weer een kuur zelfde dosis ook 10 weken lang. Nu pak ik 10 weken test 500 mg van week 10 tot 20 test 500 mg met trenacetate 300 mg. Wat is jullie mening hierover? en wat zou dit met me lichaam kwa schade hebben gedaan?

Ik hoop :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar vrees :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Regels.nl

Je bent te jong

ik zou even een anale inspectie laten doen door iemand, hoeft geen dokter te zijn ofzo hoor. als je een 2 liter cola fles even een cm of 2 van de onderkant afhaalt en dan even de cola fles als een trechter inbrengt kan je gemakkelijk even kijken in je anus met een spiegel.

is je anus geel dan heb je veel schade door de anaboluh, wanneer je anus gewoon rood/paarsachtig is dan kan je nog wel een paar keer kuruh.

• Topic Starter Topic Starter
jou vader

ik zou even een anale inspectie laten doen door iemand, hoeft geen dokter te zijn ofzo hoor. als je een 2 liter cola fles even een cm of 2 van de onderkant afhaalt en dan even de cola fles als een trechter inbrengt kan je gemakkelijk even kijken in je anus met een spiegel.

is je anus geel dan heb je veel schade door de anaboluh, wanneer je anus gewoon rood/paarsachtig is dan kan je nog wel een paar keer kuruh.

Dit.

Deze methode heeft zich vaak bewezen in de praktijk. Laat ons weten hoe het is gegaan.:thumbs:

Te jong..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven