dag allemaal
Ben terug van weg geweest en het zit me allemaal niet mee..
Drie weken geleden gestop met een hormonen kuur van de gynacoloog ivm cyste ( dubbele kuur) Sta ik op de weeg schaal wt blijkt 66 kg.. das veel meer dan ik normaliter weeg.
ik dacht mooi direct een reden om weer te gaan trainen ( mocht niet trainen ivm operatie) dus ik hup hup naar de sport school,.. voor de hormonen kuur at ik heel veel van het verkeerde echt veel)
nu sinds twee weken
smorgens halfvolle yogurt met biologische muesli
1000 cracker of fruit
12.00 of drie crackers met beleg met tomaat en er tonijn of kip bij
15.00 yogurt met muesli of fruit * OF EEN LOLLY.
1800 mager eten.. rijst met kip of pasta met mager vlees.. en groentes gewoon met de pot mee maar dan kook ik gezond
2000 2 handjes met noten of wat yogurt of een raketje voor de dorst
ik drink liters water, groene thee soms een light cola maar niets gek..
Ik train nu drie keer per week en zwem 1 x per week ( actief baantjes) En doe alles op de fiets.. MAAR IK VAL NIETS AF.
Ik merk dat het trainen beter gaat sterk snel aan, en ik train als een kerel.
wat doe ik verkeerd, zou het nog door de hormonen kuur komen ( eerst provera toen primolut...
Ben terug van weg geweest en het zit me allemaal niet mee..
Drie weken geleden gestop met een hormonen kuur van de gynacoloog ivm cyste ( dubbele kuur) Sta ik op de weeg schaal wt blijkt 66 kg.. das veel meer dan ik normaliter weeg.
ik dacht mooi direct een reden om weer te gaan trainen ( mocht niet trainen ivm operatie) dus ik hup hup naar de sport school,.. voor de hormonen kuur at ik heel veel van het verkeerde echt veel)
nu sinds twee weken
smorgens halfvolle yogurt met biologische muesli
1000 cracker of fruit
12.00 of drie crackers met beleg met tomaat en er tonijn of kip bij
15.00 yogurt met muesli of fruit * OF EEN LOLLY.
1800 mager eten.. rijst met kip of pasta met mager vlees.. en groentes gewoon met de pot mee maar dan kook ik gezond
2000 2 handjes met noten of wat yogurt of een raketje voor de dorst
ik drink liters water, groene thee soms een light cola maar niets gek..
Ik train nu drie keer per week en zwem 1 x per week ( actief baantjes) En doe alles op de fiets.. MAAR IK VAL NIETS AF.
Ik merk dat het trainen beter gaat sterk snel aan, en ik train als een kerel.
wat doe ik verkeerd, zou het nog door de hormonen kuur komen ( eerst provera toen primolut...