MuscleMeat

wat ik ook doe

sonja63

Cool Novice
Waardering
0
dag allemaal

Ben terug van weg geweest en het zit me allemaal niet mee..

Drie weken geleden gestop met een hormonen kuur van de gynacoloog ivm cyste ( dubbele kuur) Sta ik op de weeg schaal wt blijkt 66 kg.. das veel meer dan ik normaliter weeg.

ik dacht mooi direct een reden om weer te gaan trainen ( mocht niet trainen ivm operatie) dus ik hup hup naar de sport school,.. voor de hormonen kuur at ik heel veel van het verkeerde echt veel)

nu sinds twee weken

smorgens halfvolle yogurt met biologische muesli

1000 cracker of fruit

12.00 of drie crackers met beleg met tomaat en er tonijn of kip bij

15.00 yogurt met muesli of fruit * OF EEN LOLLY.

1800 mager eten.. rijst met kip of pasta met mager vlees.. en groentes gewoon met de pot mee maar dan kook ik gezond

2000 2 handjes met noten of wat yogurt of een raketje voor de dorst

ik drink liters water, groene thee soms een light cola maar niets gek..

Ik train nu drie keer per week en zwem 1 x per week ( actief baantjes) En doe alles op de fiets.. MAAR IK VAL NIETS AF.

Ik merk dat het trainen beter gaat sterk snel aan, en ik train als een kerel.

wat doe ik verkeerd, zou het nog door de hormonen kuur komen ( eerst provera toen primolut...

Wat verwacht je in 2 weken ?

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

dag allemaal

Ben terug van weg geweest en het zit me allemaal niet mee..

Drie weken geleden gestop met een hormonen kuur van de gynacoloog ivm cyste ( dubbele kuur) Sta ik op de weeg schaal wt blijkt 66 kg.. das veel meer dan ik normaliter weeg.

ik dacht mooi direct een reden om weer te gaan trainen ( mocht niet trainen ivm operatie) dus ik hup hup naar de sport school,.. voor de hormonen kuur at ik heel veel van het verkeerde echt veel)

nu sinds twee weken

smorgens halfvolle yogurt met biologische muesli

1000 cracker of fruit

12.00 of drie crackers met beleg met tomaat en er tonijn of kip bij

15.00 yogurt met muesli of fruit * OF EEN LOLLY.

1800 mager eten.. rijst met kip of pasta met mager vlees.. en groentes gewoon met de pot mee maar dan kook ik gezond

2000 2 handjes met noten of wat yogurt of een raketje voor de dorst

ik drink liters water, groene thee soms een light cola maar niets gek..

Ik train nu drie keer per week en zwem 1 x per week ( actief baantjes) En doe alles op de fiets.. MAAR IK VAL NIETS AF.

Ik merk dat het trainen beter gaat sterk snel aan, en ik train als een kerel.

wat doe ik verkeerd, zou het nog door de hormonen kuur komen ( eerst provera toen primolut...

Ik vind een lolly nou niet echt een gelijkwaarde vervanger van yoghurt en muesli. En je voeding kan veel beter. Eiwitrijke producten toevoegen en meer groente kan ook geen kwaad.

Meer verbruiken dan je in je mond stopt.

- Zoals reeds gezegd je voeding aanpassen! (stickies)
- hoe je op progestagenen reageert is per vrouw verschillend. Je zal het beste zelf kunnen beoordelen of je door je medicijnen bent aangekomen of door je vorig voedingspatroon. Maar Depo provera is een b*ch!
- meer cardio doen

als je te weinig eet werkt dat ook contraproductief ;)

reken je bmr en onderhoud eens uit, en maak een schema OP onderhoud met 30% van je kcal uit eiwit.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Meer verbruiken dan je in je mond stopt.
als het verschil te groot is val je ook niks af ;)

als je te weinig eet werkt dat ook contraproductief ;)

reken je bmr en onderhoud eens uit, en maak een schema OP onderhoud met 30% van je kcal uit eiwit.

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

als het verschil te groot is val je ook niks af ;)

True , wilde gewoon het basis principe zeggen.

Ik denk dat je vooral niet moet denken dat je na 2 weken al resultaat merkt. Ik ben nu bijna een maandje intensief bezig en ik begin de eerste resultaten te zien. Ze zijn nauwelijks merkbaar, maar het begint te komen. Dus bovenop de bovenstaande tips: heb wat meer geduld. Stel een realistisch doel. Bijvoorbeeld 'in oktober wil ik mijn vetpercentage met x hebben verlaagd'.

Terug
Naar boven