Fitness Seller

wat is CPU-gebruik

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
wat is cpu gebruik. elke keer als ik een uurtje aan het computeren ben dan gaat de computer heeel langzaam lopen waardoor ik hem opnieuw moet opstarten. het cpu gerbuik is dan 100% terwijl hij aan het begin iets van 11% is

o k*t verkeerd forum

• Topic Starter Topic Starter
iexplore.exe hp eigenaar geeft nu het hoogst 60.008 kb

wat is cpu gebruik. elke keer als ik een uurtje aan het computeren ben dan gaat de computer heeel langzaam lopen waardoor ik hem opnieuw moet opstarten. het cpu gerbuik is dan 100% terwijl hij aan het begin iets van 11% is

o k*t verkeerd forum
cpu gebruik hoort 99 te zijn als je niets doet
teminste bij mij is dat altijd zo

cpu gebruik hoort 99 te zijn als je niets doet
teminste bij mij is dat altijd zo

wat 99% inneemt zijn de "niet actieve systeemprocessen"
dat is gewoon wat niet ingenomen wordt, ist het iets anders met 99% terwijl je niets doen dan is het wss een spyware ofzo.

hmmm er staat onder de c niet-acktieve sy.... en dan is c 98 moet ik het proberen af te sluiten???

edit ik kan hem beeindigen er staat kan de bewerking niet voltooien. de bewerking is niet geldig voor dit proces

oja gebruikersnaam is SYSTEM sessie-id is 0 en geheugen daarvan is 28kb

hmmm er staat onder de c niet-acktieve sy.... en dan is c 98 moet ik het proberen af te sluiten???

edit ik kan hem beeindigen er staat kan de bewerking niet voltooien. de bewerking is niet geldig voor dit proces

oja gebruikersnaam is SYSTEM sessie-id is 0 en geheugen daarvan is 28kb

je snapt het niet, het is GEEN proces. Het is gewoon hetgene wat aanduid wat er overblijft van cpu gebruik.

ik sanp het idd niet maar wat moet ik nou doen ik kijk bij contr alt delete dan krijg je windowstaakbeheer en wat moet ik daarna doen

zien welk proces een abnormaal cpuverbruik heeft.
Als je niets doet moet alleen de "niet actieve systeemprocessen" rond de 99% zitten.
De rest moet dan allemaal 0% zijn of soms 1%.

Terug
Naar boven