MuscleMeat

wat is de beste kuur voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
wat is de beste kuur voor mij ben nu met mijn 2e bezig mijn eerste kuur was dianabol only 3 4 5 6 7 6 4 2 1 ging veel in kracht vooruit maar de massa heb ik bijna allemaal verloren. nu ben ik bezig met mij 2 e kuur test deca 6 week 500 mg test en 400 mg deca ben nu aan mijn einde van week 2 en al 4 kg gegroeid.

ik ben vanplan aan het eind van het jaar nog een kuur te nemen ik heb al thuis 22 deca 42 winstrol 200 dianabol en 22 test en nog wat clomid
hoe kan ik dit het beste gebruiken
zo dacht ik zoon beetje wat vinden jullie ervan geef je mening of pas het eventueel aan en is dit nog niet te zwaar voor mij? Kben 18

testerone enachate spel het verkeert volgens mij

week 1,2 test 750 mg
week 3 tot 10 500mg

week 1 tot 10 400 mg deca

week 1 tot 7 300 mg winstrol inject

week 5 tot 10 dianabol
week 5 35 mg
6 30 mg
7 30 mg
8 20 mg
9 10 mg
10 5 mg

clomid
week
13 100 mg per dag
week 14 en 15 50 mg per dag

wat vinden jullie ervan?

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
wat is de beste kuur voor mij ben nu met mijn 2e bezig mijn eerste kuur was dianabol only 3 4 5 6 7 6 4 2 1 ging veel in kracht vooruit maar de massa heb ik bijna allemaal verloren. nu ben ik bezig met mij 2 e kuur test deca 6 week 500 mg test en 400 mg deca ben nu aan mijn einde van week 2 en al 4 kg gegroeid.

ik ben vanplan aan het eind van het jaar nog een kuur te nemen ik heb al thuis 22 deca 42 winstrol 200 dianabol en 22 test en nog wat clomid
zo dacht ik zoon beetje wat vinden jullie ervan geef je mening of pas het eventueel aan en is dit nog niet te zwaar voor mij? Kben 18

week 1,2 test 750 mg
week 3 tot 10 500mg

week 5 tot 10 dianabol
week 5 35 mg
6 30 mg
7 30 mg
8 20 mg
9 10 mg
10 5 mg

clomid
week
13 100 mg per dag

wat vinden jullie ervan?

Hoe krijg jij het voor elkaar om al je massa te verliezen met een dianabol only kuurtje, ik heb die ook ooit gedaan en heb bijna alles overgehouden.
12 kilo gewonnen en 9 over gehouden.
Misschien kun je beter even naar je voeding kijken, want als je voeding niet goed is, zal bij elke kuur je massa zo weer verdwijnen.

:thumb:
succes

!!BarmaN!! zei:

Kben 18

eyoo gast. als je alles kwijt bent geraakt zou je haast denken dat (zoals cnp al zegt) je voeding niet helemaal in orde is.
Ik weet waarschijnlijk minder van as dan jij. Maar wat ik wel weet is dat je daar nog lang niet mee bezig zou moeten zijn! Je bent achttien!! je kunt nog lang niet gestopt zijn met naturel groeien! maar ja je bent al bezig zie ik, met je 2e kuur. dat baart mij toch zorgen joh. nou ja laat ik mij er maar verder er buiten houden, zodat de experts op as gebied je hiermee kunnen helpen. En zo de schade zoveel mogelijk beperkt blijft. sterkte ermee! benieuwd naar je stats btw. D

• Topic Starter Topic Starter
maar wat vinden jullie nu van die kuur die ik wil gaan doen

week 1,2 test 750 mg
week 3 tot 10 500mg

week 5 tot 10 dianabol
week 5 35 mg
6 30 mg
7 30 mg
8 20 mg
9 10 mg
10 5 mg

clomid
week
13 100 mg per dag

wat vinden jullie ervan?

ik heb het er aaleen bijgezet van wat ik eerst heb gedaan om dat ik me avroeg of die kuur die ik strax wil doen niet te zwaar is? en mijn voeding is volgens mij redelijk goed zit met eiwit elke dag wel minimaal op 200 tot 300 ongeveer de koolydraten rond de 600 700
mischien beetje te veel wat mijn vetpercentage is een kleinbeetje gestegen. ik ben 87 kg!! vetpercentage is nu 11%

maar wat vinden jullie nu van die kuur die ik wil gaan doen?

Laatst bewerkt:
ow my god.

Niemand die verdomme leest dat deze jongeman pas 18 is en reeds aan zijn 3de kuur denkt. (behalve D.)

JEZUS CHRISTUS.

bro, wacht alsjeblieft nog ff. Je bent verdomme nog niet uigegroeid en verkloot compleet je natuurlijke groei. Wanna be fullgrown on the inside as well as on the outside??? begin dan pas vanaf je 21ste of iets dergelijks.

en wat betreft je kuurtje.
Winstrol depot 300mg per week ??
50mg eod is zat !

Daarbij deca, dbol en test.
Ik hoor geen nolva, proviron of wat dan ook.
Heb je al b*ch-tits of wilde je ze nu kweken of heb je geen idee wat dat zijn (ik bedoel er niets verkeerds mee want beter goed informeren dan je helemaal flamen. Dus gaan we je ff wat informatie bijspijkeren)

Die frontload moet eigenlijk hoger zijn (aldus T)

Nakuur is te laag in clomid.

DAMNNNNNNNNNNNNNNN

en je huidige kuur ?

Maar 6 weken test ? Als je het dan doet, doe het dan goed of doe HET NIET !!!!

en bij jou is het echt waar.......................DON'T DO IT.

(maar goed zelf weten)

Ilya zei:
ow my god.

Niemand die verdomme leest dat deze jongeman pas 18 is en reeds aan zijn 3de kuur denkt. (behalve D.)

JEZUS CHRISTUS.

bro, wacht alsjeblieft nog ff. Je bent verdomme nog niet uigegroeid en verkloot compleet je natuurlijke groei. Wanna be fullgrown on the inside as well as on the outside??? begin dan pas vanaf je 21ste of iets dergelijks.

en wat betreft je kuurtje.
Winstrol depot 300mg per week ??
50mg eod is zat !

Daarbij deca, dbol en test.
Ik hoor geen nolva, proviron of wat dan ook.
Heb je al b*ch-tits of wilde je ze nu kweken of heb je geen idee wat dat zijn (ik bedoel er niets verkeerds mee want beter goed informeren dan je helemaal flamen. Dus gaan we je ff wat informatie bijspijkeren)

Die frontload moet eigenlijk hoger zijn (aldus T)

Nakuur is te laag in clomid.

DAMNNNNNNNNNNNNNNN

en je huidige kuur ?

Maar 6 weken test ? Als je het dan doet, doe het dan goed of doe HET NIET !!!!

en bij jou is het echt waar.......................DON'T DO IT.

(maar goed zelf weten)

Ja dat had ik niet gelezen, 18 jaar, dat is heel stom om dan aan de as te zitten.
Er wordt op je 18de genoeg testosterone vanuit je eigen lichaam aangemaakt om te groeien.

!!BarmaN!! zei:
wat is de beste kuur voor mij...
GEEN!!

Sorry, ben het eens met Ilya, je bent niet goed bezig op deze manier. Ga aub eerst aan je voeding en training werken alvorens je verder gaat met kuren. En wacht tot je MINIMUM 20 - 21 bent. Anders word het nix.

Ja wacht liever nog een paar jaartjes en leer dan alles wat je moet weten voor je weer gaat kuren.
En je voeding redelijk goed denken te hebben is niet genoeg, je kunt het beter zeker weten als je zoveel mogelijk van je gains wilt behouden.
Dus mijn advies stel het nog even uit en leer zodat je weet waar je mee bezig bent.

• Topic Starter Topic Starter
kuren ga ik toch weer doen maar ik vraag gewoon hoe ik de dingen die ik gekocht hep het best kan gebruiken. en hoe ik antie oestrogen het best kan gebruiken?

en die kuur die ik hier had opgezet kan ik die beter gebruiken op kan ik het beter opdelen in 2 kuuren.

week 1 tot 10 400mg deca
week 4 tot 10 300mg winstrol in de week ma wo vrij 100mg injecteren

week 1 35 mg dianabol
2 30
3 30
4 20
5 10
6 5

bij allebei de kuren week 13 100 mg en 14 en 15 50 mg clomid

is dit beter dan die kuur die hier boven aan de pagina staat?

aanpassing en advies gevraagd

Laatst bewerkt:
Sorry ik help niet mee om iemands lichaam vervroegd kapot te maken.

Lees de regels er anders maar eens op na.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven