Fitness Seller

wat is dit, en waar dient het voor?

nasty^PhysIc zei:
[Link niet meer beschikbaar]

ik werk bij dit bedrijf. Ik weet dat ze ook hormonen produceren misschien zijn het wel aas.

Voor wat ik ervan begrijp is het een testosteron gel voor hormoontherapie voor mannen. Neem ff n doos mee en verdeel t onder de boardmembers...zullen we t ff voor je testen :D

• Topic Starter Topic Starter
ik kan die dingen zo mee nemen als ik wil :D maar het bedrijf is groot. ik zou eerst moeten kijken waar ze gemaakt worden. ALs ik dat weet kan ik ze zo pakken :)

ga ze maar pakken joh, goed idee...... succes.

We gaan een wedstrijd organiseren in iets en de prijzen bestaan uit testgel-paketten! :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al wel gevonden waar ze de hormonen maken. maar kan alleen nog maar van die vrouwen-hormonen vinden. Van deze hormonen gaan de borsten iets groeien geloof ik.

nasty^PhysIc zei:
ik heb al wel gevonden waar ze de hormonen maken. maar kan alleen nog maar van die vrouwen-hormonen vinden. Van deze hormonen gaan de borsten iets groeien geloof ik.

Mss n ID voor de dbb leden met te kleine pecs?? :D

nasty^PhysIc zei:

Kan je misschien op je ................... smeren :D

Mocht je n stel van die tubes kunnen bemachtigen wil ik er wel 1 van je afnemen, tegen betaling uiteraard. Ik wil je niet gaan aanzetten tot diefstal maar als je toch gaat jatten zorg dan dat je dr nog wat pleuro's aan overhoudt. ;)

Same here! Ik heb een hekel aan naalden, kan geen oralen nemen vanwege mn lever, dus dit zou een goede oplossing zijn! (Andriol is een verre 2e)

dj_phreak zei:
Same here! Ik heb een hekel aan naalden, kan geen oralen nemen vanwege mn lever, dus dit zou een goede oplossing zijn! (Andriol is een verre 2e)

Ik heb geen hekel aan naalden, enkan gerust orals nemen maar k ben gewoon nieuwsgierig.

Terug
Naar boven