XXL Nutrition

Wat is dit nu weer?

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Wil ik mijn e-mails openen in Outlook Express, krijg ik steeds dit bericht in een bepaalde map:

De map kan niet worden weergegeven
Deze map kan niet worden geopend.

--------------------------------------------------------------------------------

Mogelijke oorzaken zijn:

Onvoldoende schijfruimte

Onvoldoende geheugen
Schijfruimte zat en geheugen is ook geen probleem. Iemand bekend met dit probleem?

http://support.microsoft.com/kb/238656/nl

Bij het weergeven van het voorbeeldvenster kan een van de volgende berichten worden weergegeven: •Kan de map niet weergeven. Deze map kan niet worden geopend door Outlook Express.
Mogelijke oorzaken: Weinig schijfruimte. Weinig geheugen.

Oorzaak

Dit probleem kan optreden als de kenmerken van bepaalde e-mailbestanden (*.dbx) van Outlook Express zijn ingesteld op alleen-lezen.

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door het kenmerk Alleen-lezen van de e-mailbestanden van Outlook Express (*.dbx) te verwijderen:
1.Klik op Start, wijs Zoeken aan en klik op Bestanden of mappen.
2.Typ *.dbx in het vak Zoeken naar bestanden of mappen met deze naam, klik in het vak Zoeken in op Lokale vaste schijven en klik vervolgens op Nu zoeken.
3.Klik met de rechtermuisknop op elk .dbx-bestand dat wordt gevonden, klik op Eigenschappen en schakel het selectievakje Alleen-lezen uit.
4.Klik op Toepassen en vervolgens op Sluiten.

OPMERKING: Bij de .dbx-bestanden moet alleen het selectievakje Archief zijn ingeschakeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D

• Topic Starter Topic Starter
http://support.microsoft.com/kb/238656/nl

Bij het weergeven van het voorbeeldvenster kan een van de volgende berichten worden weergegeven: •Kan de map niet weergeven. Deze map kan niet worden geopend door Outlook Express.
Mogelijke oorzaken: Weinig schijfruimte. Weinig geheugen.

Oorzaak

Dit probleem kan optreden als de kenmerken van bepaalde e-mailbestanden (*.dbx) van Outlook Express zijn ingesteld op alleen-lezen.

Oplossing

U kunt dit probleem oplossen door het kenmerk Alleen-lezen van de e-mailbestanden van Outlook Express (*.dbx) te verwijderen:
1.Klik op Start, wijs Zoeken aan en klik op Bestanden of mappen.
2.Typ *.dbx in het vak Zoeken naar bestanden of mappen met deze naam, klik in het vak Zoeken in op Lokale vaste schijven en klik vervolgens op Nu zoeken.
3.Klik met de rechtermuisknop op elk .dbx-bestand dat wordt gevonden, klik op Eigenschappen en schakel het selectievakje Alleen-lezen uit.
4.Klik op Toepassen en vervolgens op Sluiten.

OPMERKING: Bij de .dbx-bestanden moet alleen het selectievakje Archief zijn ingeschakeld.
Thanks, alleen jammer dat het vakje al niet aangevinkt is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D
haha toch liever dat dan een ubernerd te zijn :D

Leeg je verzonden items even en/of kijk even of er een mailtje staat in je outbox die niet weg kan.

volgens mij mag dat bestandje maximaal 2gb zijn, mischien gaat ie daaroverheen?

• Topic Starter Topic Starter
Format C?

Terug
Naar boven