Fitness Seller

Wat is dit voor iets?

Noxious

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Hallo DBBers

Iemand bij me in de sportschool die ik kon van vroeger, was opeens zeer gespierd geworden, striemen gekregen enzo.

Dus ik vroeg hem of die gekuurd had,
hij zei van niet maar hij zei wel dat hij pillen had genomen die niet legaal waren (kwamen uit amerika) en waarbij hij niet had hoeven nakuren of enige liver support had hoeven nemen,
hij zei dat hij dat 2 maanden genomen had met een goed dieet.

Hij noemde iets van astaflow, maar als ik op internet astaflow intyp kom ik hartmedicijnen uit :p dus dat lijkt me niet echt het goede!
En het klote is ik zie die gast niet meer!!!

Zou iemand me kunnen vertellen wat voor iets dit zou kunnen zijn geweest?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Hallo DBBers

Iemand bij me in de sportschool die ik kon van vroeger, was opeens zeer gespierd geworden, striemen gekregen enzo.

Dus ik vroeg hem of die gekuurd had,
hij zei van niet maar hij zei wel dat hij pillen had genomen die niet legaal waren (kwamen uit amerika) en waarbij hij niet had hoeven nakuren of enige liver support had hoeven nemen,
hij zei dat hij dat 2 maanden genomen had met een goed dieet.

Hij noemde iets van astaflow, maar als ik op internet astaflow intyp kom ik hartmedicijnen uit :p dus dat lijkt me niet echt het goede!

Zou iemand me kunnen vertellen wat voor iets dit zou kunnen zijn geweest?

Alvast bedankt!

Als het niet legaal is, waarom zet je dit topic dan onder supplementen.

Vraag een mod of hij dit topic ff verplaatst naar AAS. Ik denk dat je daar ook meer kans hebt op een reactie.

denk een prohormoon?? of hij is een n*ger , dat dere genes

Voor ph's moet je nog steeds nakuren en is het daarnaast verstandig om enige liver support te nemen...

Ken toch veel namen van prohormonen maar hier gaat geen bel rinkelen. Hij zei niet toevallig Ostarine?

Maar om je uit de droom te helpen. Opeens heel gespierd is een hormonaal product en hormonale producten leggen je eigen productie plat en dat betekent nakuren en hersteltijd. Of het is geen hormonaal product maar supplementen meuk maar dan moet je geen spectaculaire voortuitgang verwachten. Elk voordeel heb zijn nadeel en elk nadeel heeft zijn voordeel.

Mischien bedoelt hij trendflow.

wat verstaat de topic starter onder "opeens zeer gespierd geworden"

hij zou gewoon een of andere pro hormoon of aas hebben genomen. Wat hij nu precies heeft genomen is absoluut niet belangrijk.

Terug
Naar boven