Fitness Seller

Wat is er hier misgelopen? Die vial ziet er ni uit!

philippe_no

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Oké de mensen die mijn logje volgen weten dat het injecteren bijna vlekkeloos verliep maar nu injecteerde ik vorige week uit een nieuwe vial en merkte ik echt stevige pijn op. Maar echt een storende pijn...
Nu nam ik gisteren ofzo de vial nog eens vast en kwam dan tot de vaststelling dat er toch iets serieus mis mee is...
De buitenkant is volledig glad maar aan de binnenkant lijkt het glas wel weggesmolten en steken er allerlei piekje glas uit... Moeilijk om te omschrijven daarom krijgen jullie een pic...
Dit is volgens mij toch niet echt normaal...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is dus niet dat er aan de binnenkant stukjes ronddrijven ofzo maar de binnenkant van de vial is gewoon totaal niet egaal... Volgens mij toch maar effe terugsturen..

dat ziet er niet goed uit.

maar.. even zonder gekheid. dit zie je nu pas ?

ff water koken en van het vuur halen en dan vial ering voor 5 min ff schudden en is weg. is hormoonkristal wat je ziet niets mee aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Ja eigenlijk injecteert mijn liefje dusja had de vial zelf nog niet vastgehad...
Aangezien ik aan de test zit had ik wel zin om ze een goed pak rammel maja dat zou nu wel wat overdreven zijn...:D

Maar waarom doet het dan zoveel zeer echt niet normaal...

Is het toevallig Deca?
Ik heb idd al meerdere malen Deca gehad met dit verschijnsel.
Ik weet dat het geen probleem is maar het is toch vervelend dat je elke keer weer moet verwarmen aangezien het elke keer weer kristaliseerd.
En ik heb het nog nooit nooit gehad met andere producten alleen met Deca.
Toeval of...is dit een bekend verschijnsel dat de kristallen van Deca niet goed worden oopgenomen door de olie in koude toestand?

Klinkt iemand dit bekent in de oren?

Pure_tech zei:
Is het toevallig Deca?
Ik heb idd al meerdere malen Deca gehad met dit verschijnsel.
Ik weet dat het geen probleem is maar het is toch vervelend dat je elke keer weer moet verwarmen aangezien het elke keer weer kristaliseerd.
En ik heb het nog nooit nooit gehad met andere producten alleen met Deca.
Toeval of...is dit een bekend verschijnsel dat de kristallen van Deca niet goed worden oopgenomen door de olie in koude toestand?

Klinkt iemand dit bekent in de oren?

yeps dat heb ik ook ik verwarm de deca s'morgens,omdat ik dan alleen thuis ben en s'avonds als ik wil injecteren is het al trug de helft gekristaliseerd,alhoewel het hier in m'n woonkamer toch constant een goede 20°C is...

Ohh en ook in de laatste batch van winnie oil heb ik hetzelfde verschijnsel vol met kristallen en het valt me ook op dat de winnie op olie basis veel minder wit van kleur is dan de oude op water.
Je zou toch zeggen dat winnie op olie net als water wit van kleur zou moeten zijn?

Dan schiet me ineens het volgende te binnen.
Hier op het board word vaak de oplossing genoemd van verwarmen ivm kristallen natuurlijk werkt dit ,maar wat ik me afvraag is dat op bijna elke soort medicijnen staat vermeld dat het bewaart dient te worden op kamertemparartuur en dan vraag ik me af of het wel slim is om te verwarmen.
Gaat er bv niets van de werzame stof verloren tijdens dit proces van verwarmen en koelen?
Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt met HG producten.
Het lijkt me ook stug dat organon op de verpakking meld dat igv kristallen je de vial in heet water moet leggen?

Iemand?

Nu moet ik jullie toch teleurstellen maar dit is primo... Ik heb dit nog nooit meegemaakt met primo en heb er ondertussen toch wel al een tiental verschillende van in mijn hand gehad...
Ik heb trouwens dat de primo van deze batch z'n werk veel minder goed doet als die van andere batch maja wie ben ik...

Misschien iets voor de heren van onze UG om hier over te brainstormen of hier een oplossing voor gevonden kan worden.

Onder het mom van gebruikersgemak;)

Heb het met tren e gehad van GG.
Verwarmd en de kristallen verdwenen gewoon.
Blijkt heel normaal te zijn, dus niets aan de hand.

zelfde verhaal met de primo, denk dat ze een tijd terug een hele zooi wat verkeerd hebben opgelosd bij gs.

veel shit was gekristaliseerd, gelukkig zijn de nieuwe batches weer ze helder als water ;)

Antwoord is al gegeven dus heb er weinig aan toe te voegen.

Pure_tech zei:
Dan schiet me ineens het volgende te binnen.
Hier op het board word vaak de oplossing genoemd van verwarmen ivm kristallen natuurlijk werkt dit ,maar wat ik me afvraag is dat op bijna elke soort medicijnen staat vermeld dat het bewaart dient te worden op kamertemparartuur en dan vraag ik me af of het wel slim is om te verwarmen.
Gaat er bv niets van de werzame stof verloren tijdens dit proces van verwarmen en koelen?
Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt met HG producten.
Het lijkt me ook stug dat organon op de verpakking meld dat igv kristallen je de vial in heet water moet leggen?

Iemand?

Medicijnen op oliebasis worden verwarmd, tenminste dat is wel het beste volgens een verpleegarts die ik ken. Op lichaamstemperatuur.

Ik heb hetzelfde gehad met de Test.Enanthaat van GS. Even verwarmen en goed schudden en dan is het permanent verdwenen!

ok, met test cypionate kan dit maar met deca??
Heeft iemand al eens deca in zen zuivere vorm gezien? is reeds een zachte pasta, zoals boter bij kamertemperatuur. Dit is gegarandeerd vervuiling, of er zit niet het hormoon in dat erin hoort. btw, equipose is zelfs vloeibaar bij kamertemperatuur dus daar kan het al helemaal niet bij en test enanthaat is ook bijna pasta dus de kans hierbij is ook zeer klein.
Heb je dit voor met je test cypionate dan is verwarmen en toevoeging van een zeer weinig benzyl benzoate aan de orde van 1a2 % per keer om te testen of het in oplossing blijft.

werkzame stof is gewoon gekristaliseerd ! even opwarmen idd en klaar normaal

ik heb het altijd met honing, daarom leg ik het potje 24 uur per dag op de verwarming, zo hoef ik s'ochtends niet te kloten als ik honing door m'n havermout moet gooien.

LET OP; de primo kan je net als de honing op de verwarming leggen, maar niet door je havermout gooien

ik heb het ook met me primo gehad en een vriend van me met deca.
ze waren alle twee van gs.
ik moest ze wel een tijdje in het hete water houden voordat het oploste
en daarna met injecteren niks aan de hand

Terug
Naar boven