AndroidHealthClinic

wat is er mis met mij??

maxerr

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
78kg
Joo mensen, ik ben maxim , 15 jaar (16 in augustus) en woon in antwerpen, ik train nu 4-5 maanden en sinds 2 maanden ben ik van de machines afgekomen en egt begonnen met losse dumbbells, bench press , ... Maar er zijn wat probleempjes , ik ben dus 1m91 en weeg 77-79 kg , dat lijkt weinig maar eigenlijk ben ik wel dik , dikke bovenbenen, buikje, sidefat , babyface,... En dat blijft , hoeveel ik ook afval , iemand tips of ideeen om dit op te lossen?

Hoe is je voeding en heb je altijd al zon postuur gehad of is dat iets van de laatste paar maanden?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is je voeding en heb je altijd al zon postuur gehad of is dat iets van de laatste paar maanden?
ik was vroeger nogal zwaarlijvig, toen ik ongeveer 1m70 was had ik hetzelfde gewicht , en sinds kort let ik goed op men voeding , zeker geen rommel

Als je genoeg afvalt zal ook dat vet verdwijnen, maar omdat je zo weinig spiermassa nog hebt is het de vraag of je er gespierd uit zal zien of meer alsof je schipbreukeling geweest bent.

waarschijnlijk heb je een vertekend beeld van jezelf. toen ik 75kg woog was ik graatjemager, die 4kg extra bij zullen je vast niet fatsig maken.

Babyface -> leeftijd + schuld ouders
Buikje, sidefat -> cutten
Dikke bovenbenen -> cutten + genen (schuld ouders)
Licht gewicht -> spiermassa opbouwen (bulken)