MuscleMeat

Wat is er mis:(

CitizenD

Freaky Bodybuilder
Waardering
33
Oke even voor de techneuten onder ons. Dildo speelt graag nog CoD4 online. Heeft het altijd prima gedaan alleen sinds een week of 2 crasht CoD STANDAARD na een minuut of 10. Wat er dan gebeurt is het volgende:

Ik hoor een soort geluid alsof mn computer wordt verkracht(lijkt een beetje op dat electronische geluid dat je wel eens hoort als je je tv te lang op standby hebt staan). En het beeld vervormt, wordt erg verticaal geometrisch en roze???

Dan moet ik mn pc rebooten :( Met andere spellen zoals GTA4 etc heb ik dit niet dus ik snap het niet. Opnieuw installen lukt niet zo makkelijk want ik heb de code niet meer (en cd) en ik heb een aantal geweren in het goud die ik niet kwijt wil (ja ik weet het:o)

anyway wie helpt me:(

je hebt de code en cd niet meer? de code kan je gewoon vinden als je em in multiplayer opstart en dan naar opties, daar ergens staat iets met cd-key als je er op klikt komt je code tevoorschijn, schrijf die ergens op!
nu kan je het spel gewoon downlaoden via torrents! en dan installeer je em gebruik je de code die je opgeschreven hebt!

Je resultaten zoals die goude wapens kan je opslaan.

Ik heb hem niet meer geïnstalleerd dus weet zo gauw even niet het path van dat bestand. Zal wel ergens in je "main" > "profile" > "naam" map staan. Moet je even zoeken. Daar vind je de naam van jou profiel, of google het even voor de zekerheid. En je kunt daarbij ook gelijk even je config bestand opslaan voor je instellingen zoals controls en video-instellingen.

Klinkt eerlijk gezegd alsof je pc oververhit...
Wel apart dat dit dan bij GTA ofzo niet gebeurt, maar de symptomen gaan wel in die richting, imho.

Terug
Naar boven