MuscleMeat

Wat is het beste te gebruiken

Patrick_23

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal ik had een vraag wat het is nou beter om voor iemand die zijn eerste keur wilt nemen te gebruiken ??
Pillen of spuit en wat heeft minder nadelen ??
Nou hoor ik dat je van pillen schijfen kan krijgen is dat ook met spuit ??

THNKS PATRICK :help:

Je kan voor je gezondheid beter spuiten. Met pillen belast je je lever veel meer.

En die schijven...wanneer je roids gebruikt stop je zowieso met groeien.

Patrick_23 zei:
Hallo allemaal ik had een vraag wat het is nou beter om voor iemand die zijn eerste keur wilt nemen te gebruiken ??
Pillen of spuit en wat heeft minder nadelen ??
Nou hoor ik dat je van pillen schijfen kan krijgen is dat ook met spuit ??

THNKS PATRICK :help:

Met die schijven bedoel je zeker gyno, dat is vrouwelijk hormoonvorming in de borst, hier heb je alleen kans op als je aromatiserde roids gebruikt. Verder kun je het tegen gaan door bijv nolvadex te slikken als je gevoellige tepels krijgt, nolvadex breekt estrogenen af.

Imo heb je geen ene donder verstand van roids, dus ga eerst maar eens wat stickies e.d. lezen :thumbs:

OOH sorry ik dacht dat je met schijven bedoelde.....dat je van die schijven in je lichaam hebt om te groeien en dat als je roids gebruikte dat je dan niet meer in de lengte zou groeien.

Naja in elk geval...doe wat J zegt! LEES ALLES WAT JE ZIET!!!

• Topic Starter Topic Starter
Naja in ieder geval bedankt je hoort zoveel verschillende verhalen dat je het op een begeven moment gewoon niet meer weet wat nou wel of niet beter is de ene zegt dit en de andere weer dat .
Vandaar dat ik het vraag .
Thnks

wat ga je nu doen dan, patrick 23 ?

Juriaan zei:
Met die schijven bedoel je zeker gyno, dat is vrouwelijk hormoonvorming in de borst, hier heb je alleen kans op als je aromatiserde roids gebruikt. Verder kun je het tegen gaan door bijv nolvadex te slikken als je gevoellige tepels krijgt, nolvadex breekt estrogenen af.

Imo heb je geen ene donder verstand van roids, dus ga eerst maar eens wat stickies e.d. lezen :thumbs:

Maar juriaan, jij verwijt hem dat hij er niks vanaf weet, maar van alle anabolen krijg je aromatisering, alleen bij bepaalde middelen wat minder.
En nolvadex breekt geen oestrogeen af, maar houdt tijdelijk de oestrogeen receptoren bezet.

Beste Patrick,

Ik zat/zit ook met hetzelfde probleem , ik heb al heel veel post gelezen ik zit te denken om een orale kuur (dianabol of stromba) te gebruiken echter ben ik bang voor het gyno effect, ik zie als oplossing daarvoor nolvadex zoals boven genoemd, moet je nolvadex tijdens je kuur gebruiken? of erna ? en wat voor invloed heeft dat op je anabole progressie? beinvloed nolvadex dit negatief?

groet,

Je moet nolva gebruiken tijdens je kuur, zodra je iets merkt aan je tepels.

Na je kuur moet je het gebruiken om je eigen test. aanmaak weer te bevorderen.

Volgens mij is het zo dat als je tijdens je hele kuur nolva zou slikken je niet het maximale uit je kuur halen.

danielbos zei:
Beste Patrick,

Ik zat/zit ook met hetzelfde probleem , ik heb al heel veel post gelezen ik zit te denken om een orale kuur (dianabol of stromba) te gebruiken echter ben ik bang voor het gyno effect, ik zie als oplossing daarvoor nolvadex zoals boven genoemd, moet je nolvadex tijdens je kuur gebruiken? of erna ? en wat voor invloed heeft dat op je anabole progressie? beinvloed nolvadex dit negatief?

groet,

Maar waarom oraal? Dat gaat via je spijsvertering en naar mijn mening een stuk schadelijker voor je lichaam.
Volgens mij wordt vanaf een bepaalde week de Novadex dan toegevoegd. Beetje afhankelijk van de kuur en de lengte van de kuur. Post je kuur, dan krijg je vanzelf wel een reactie hoe te gebruiken wanneer en hoeveel.

RichardV zei:
Maar waarom oraal? Dat gaat via je spijsvertering en naar mijn mening een stuk schadelijker voor je lichaam.
Volgens mij wordt vanaf een bepaalde week de Novadex dan toegevoegd. Beetje afhankelijk van de kuur en de lengte van de kuur. Post je kuur, dan krijg je vanzelf wel een reactie hoe te gebruiken wanneer en hoeveel.

Waarom oraal?, nou ik ben niet zo weg van naalden vandaar.
Wat ik nu ga schrijven is enkel nu nog een hersenspinsel, hou daar rekening mee met reageren aub.
Het is de bedoeling dat ik 6 tot 8 weken ga kuren, mijn keuze is gevallen op dianabol/stromba omdat ik gelezen heb dat je daar snel resultaten mee behaald (mits je daar ook hard voor werkt :-) ) en ik denk dat ik daar zeer sterk op zal reageren.Ook is het de 1e kuur , ik heb veder nooit wat gebruikt (naast creatine) en enkel goed mijn voedingsschema goed aangepast om toch te trachten om resultaten te behalen.

Kun je mij een kuur adviseren?Wat zou je volgens jou als startkuur moeten gebruiken? hoeveel mg per dag en vanaf welke week de nolvadex (ik ga toch voor het zekere , het lijkt me niet prettig om schijven te hebben die enkel operatief verwijderd zouden kunnen worden.)?

groet,

BBwannabe zei:
Dan hoor jij ook niet te kuren! Je kunt beter eerst even je naaldangst wegwerken voordat je gaat kuren.

Ik ben gewoon erg nieuwsschierig welke resultaten de orale middelen mij kunnen bieden, kijken of ik met die resultaten tevreden ben zoniet moet ik zoals je zegt inderdaad veder gaan denken en zal die stap sneller gemaakt zijn.

Dat slaat op heel veel. Ik neem aan dat je dat zelf wel kan bedenken.

RichardV zei:
Haha, waar slaat dit nou weer op.
Maar vindt wel dat het nadeel van pillen wel erg groot is.

Ik heb enkel als nadeel kunnen vinden dat je lever het er moeilijker mee gaat hebben , maar ik kan me veder er niets bij voorstellen wat daarbij gemoeid gaat.

De schade die je maakt, is deze permanent? en hoe ondervind je schade? krijg je pijn oid? wordt je misselijk?

hoe ervaren mensen dit tijdens een kuur?

danielbos zei:
Ik heb enkel als nadeel kunnen vinden dat je lever het er moeilijker mee gaat hebben , maar ik kan me veder er niets bij voorstellen wat daarbij gemoeid gaat.

De schade die je maakt, is deze permanent? en hoe ondervind je schade? krijg je pijn oid? wordt je misselijk?

hoe ervaren mensen dit tijdens een kuur?

Lever is 1 van je belangrijkste organen (misschien wel het belangrijkste). Het ontgiftigt wat in je lichaam komt via je spijsvertering. Het moet keihard werken om je anabolen zeg maar te ontgiftigen voor het lichaam.
Je organen zetten hierdoor uit. De werking van je lever kan aanzienlijk verminderen.
Bij 1 kuur en bij lichte doseringen zal het lichaam zich gewoon kunen herstellen, maar als je meer en vaker gaat gebruiken zal dit steeds moeilijker worden.

danielbos zei:
Waarom oraal?, nou ik ben niet zo weg van naalden vandaar.
Helaas zal je altijd moeten injecteren als je een goede kuur wil doen.
Alle orals zijn ofwel giftig, ofwel duur, ofwel niet effectief. (Of een combinatie van de drie dat kan ook nog).

waarom zien we dan nog steeds velen (toch redelijk verstandige gebruikers en ijzervreters) stacken met d-boll?

Terug
Naar boven