Fitness Seller

wat is het beste voor bij te komen ? :)

levibxb

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
hallo,

iets waar ik weinig verstand van heb is voeding :D en ik heb het zeker nodig voor het wa ik wil berijken ,ik wil zo snel mogelijk bij kunnen komen zoals iedereen hier waarschijnlijk ,wat kan ik het beste eten ?

rijst,kip,veel brood,pasta,tonijn weet ik veel wat nog allemaal :)

enja drinken is ook nodig zeker ? hoeveel litter water of melk of wat nog.

want weeg nu 60kg en wil da wel goed omhoog proberen te gainen :D

lezen

• Topic Starter Topic Starter
ik lees kwil meningen weten

wat weet je al over voeding ?

Mijn mening is dat je moet lezen.

Goh, ik ging lekker na drie maanden van gewoon echt veel boterhammen met boterhamworst te vreten (zo'n vijfmaal in de dag). Heb er nog pics van (not really impressive maar voor enkele maanden lijkt het toch wel lekker, maar dat zal ook mede dankzij de lichtinval zijn).

Volle choco, kwark met slagroom, veel pasta's, bami, noten, gerookte makreel etc.

kheb altijd goed geteerd op spaghetti

Volle choco, kwark met slagroom, veel pasta's, bami, noten, gerookte makreel etc.
oké danku :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 20:57 ----------

kheb altijd goed geteerd op spaghetti
is ook het lekkerste ,goed droog dan ;p

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 20:58 ----------

Goh, ik ging lekker na drie maanden van gewoon echt veel boterhammen met boterhamworst te vreten (zo'n vijfmaal in de dag). Heb er nog pics van (not really impressive maar voor enkele maanden lijkt het toch wel lekker, maar dat zal ook mede dankzij de lichtinval zijn).
ik eet ook een brood per dag :)

super veel eten, als je het dirty wilt doen, eet dingen zoals pannenkoeken, koekjes, choco,... als je het wat cleaner wilt doen: ga niet te veel boven je onderhoud en probeer de extra kcal uit koolhydraden te halen, rijst, bruin brood, pasta's, couscous, havermout, brinta,...

super veel eten, als je het dirty wilt doen, eet dingen zoals pannenkoeken, koekjes, choco,... als je het wat cleaner wilt doen: ga niet te veel boven je onderhoud en probeer de extra kcal uit koolhydraden te halen, rijst, bruin brood, pasta's, couscous, havermout, brinta,...

koekjes :eek: echt waar ? zaalig enja pannekoeken is wel lekker.

dus kga koekjes eten veeeel koekjes :p en pasta,pannenkoeken,brood en k eet ook wel veel aardappelen is dat ook nog goed ?

Brinta in de ochtend met halfvolle melk toevoegen

Je hebt toch wel een sixpack he?

bijkomen? ga dan 3 keer per dag naar de mac....

spieren bijkomen? dan kan je misschien dit even bekijken.

Terug
Naar boven