Hi ik heb een korte vraag , ik ben nu ongeveer anderhalf jaar aan het trainen waarvan de laatste maand echt serius is .
afgelopen maand gebruik ik noxplode in combinatie met muntant mass en ik zit nu op 120 kilo bankdrukken en gister deed ik 140 kilo 3x.
mijn vraag is als ik ook een voedingsschemavolgt wat is het maximaal wat ik ongeveer uit mezelf kan halen ?
cable crossover 25kilo 10x
incline dumbbell pres 32 kilo 10x maar ja dat is het zwaarst in mijn sportschool
flat bench dumbbell flye 28 kilo 10x
EZ-bar preacher curl 25 kilo 6x
seated overhead dumbbell extension 32 kilo 8x a 10x maar dat is ook het max in sportschool
one-arm cable curl 20 a 30 kilo 10x
v-bar pressdown 60kilo 10x
alles wat ik hierboven had genoemd is de 4de set en het uitertst wat ik tot nu toe kan
PS mijn doel is joel stubbs niveau te bereiken
afgelopen maand gebruik ik noxplode in combinatie met muntant mass en ik zit nu op 120 kilo bankdrukken en gister deed ik 140 kilo 3x.
mijn vraag is als ik ook een voedingsschemavolgt wat is het maximaal wat ik ongeveer uit mezelf kan halen ?
cable crossover 25kilo 10x
incline dumbbell pres 32 kilo 10x maar ja dat is het zwaarst in mijn sportschool
flat bench dumbbell flye 28 kilo 10x
EZ-bar preacher curl 25 kilo 6x
seated overhead dumbbell extension 32 kilo 8x a 10x maar dat is ook het max in sportschool
one-arm cable curl 20 a 30 kilo 10x
v-bar pressdown 60kilo 10x
alles wat ik hierboven had genoemd is de 4de set en het uitertst wat ik tot nu toe kan
PS mijn doel is joel stubbs niveau te bereiken
Laatst bewerkt: