AndroidHealthClinic

Wat is je favoriete tekenfilm?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Ik zelf vind Spongebob squarepants, rocket power, de 3vrienden en jerry, hey arnold! altijd geweldig. Al vind ik wel dat de tekenfilms van tegenwoordig saai zijn en nergens over gaan :(

Laatst bewerkt:
Dommel, Seabert en Niels Holgerson uiteraard!

:D

Ik heb een grafhekel aan tekenfilms, krijg hoofdpijn als ik het al hoor, die irritante stemmetjes, flauwe grappen, domme ongelukjes, grrr.

3 vrienden en jerry bedoel je ? Die was wel gaaf indertijd :D

Beestenbos is boos, ook nog een bekende
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top Cat en de oude Scooby Doo.

Ik heb een grafhekel aan tekenfilms, krijg hoofdpijn als ik het al hoor, die irritante stemmetjes, flauwe grappen, domme ongelukjes, grrr.

Ik ben het een keer met je eens. Madagascar gaat nog net maar voor de rest zal ik niet snel naar een tekenfilm kijken.

hehe madagascar was wel lache ja

Echt sirieus...?

Eek the Cat vond ik altijd geweldig, nu nog maar het komt nie meer op Tv.
En de terrible thunder lizzards hehe, met die dikke en die dunne uit de oertijd, hahah :D

Al vind ik wel dat de tekenfilms van tegenwoordig saai zijn en nergens over gaan :(

Hey hey niks tegen Carl Squared he!

carl2.jpg - 171659

De tekenfilms van tegenwoordig zijn nogal saai maar ik denk dat het komt omdat we er niet mee opgegroeit zijn. Ik vind er niet zoveel leuk spongebob en avatar vond ik wel leuk en een paar waar ik de naam niet meer van weet

Dragonball Z

pokemon:D

Anime: Afro Samurai, Gundam, Samurai X!
Gewoon: Family Guy, American Dad, Simpsons en South Park

edit: oja, avatar is ook dikke shizzle! vooral die laatste aflevering is zooo vet, zotte grafix man

Laatst bewerkt:
Road Runner met Wile E. Coyote natuurlijk, 1 van de weinige tekenfilms die origineel en grappig is.
wileecoyote.jpg - 171670

Big-T and his Apple! :D

south park, beavis & butthead, invader zim

Terug
Naar boven