Fitness Seller

Wat is je favoriete TV zender? (Belgie)

Peiling Peiling Wat zijn je favoriete TV zenders?

• Totaal stemmers
    40
2BE, VT4 en ik kijk geen tv

Euh dat weervrouwtje van canvas heeft toch die dikke t**ten? Vroeger keek ik alleen het Belgische weerbericht :D

Een en Canvas, meer heb ik niet.

Eén: enkel voor de voetbalverslagen.

Euh dat weervrouwtje van canvas heeft toch die dikke t**ten? Vroeger keek ik alleen het Belgische weerbericht :D

sabine met de dikke tettten ja :D ,die heeft ferm hoetsies

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

normaal vt4 maar nu zijn er niet meer zoveel denderende programs op helaas, tijdje terug had je nog simpsons,my wife and kids, block,lost, nu is bijna niks anders meer dan kookprgramma's en csi-shit

Nu kijk ik meestal naar die discovery-shit, komen wel vette dingen op
Maar in t algemeen is er niks meer op tv laatste tijd , mtv soms nog

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

en dan worden de meeste programma's nog herhaald om de 2a3 dagen op zenders als mtv en discovery ,niet te doen man

Heb een tijdje in Belgie gewoond, net over de grens en vond VT4 toch wel een hele goede zender. Ook redelijk nieuwe films wel.

Zuigt allemaal qua volledige programmeringen, af en toe komt wel eens een goed programma door maar de tv zal nooit de hele avond op dezelfde post kunnen blijven staan

En die ****ing herhalingen komen me zo onderhand wel de strot uit

Ben dan wel geen Vlaming maar mijn favo staat er tussen.

Discovery Channel :yes:

VT4, 2BE en VTM. En 5TV, maar alleen voor E.R. en dokter Phill, anders haat ik die post.

VT4 beste , VTM by far the worst.

vt4 en 2be ...maar het meeste staat discovery op en voor de muziek als ik niks te doen heb tmf dance ohja en disney channel

Canvas & de verschillende disco channels, samen met HistoryHD die ik via BelgacomTV ter beschikking heb.

Sinds het terug gratis is --> Discovery , ultimate survival

Ik kijk geen TV, enkel het nieuws.

internet > kabel

Kijken jullie allemaal zo weinig tv?

bij ons staat ie de hele dag aan(vooral me vriendin is verslaafd:P)
die volgt wel zeker 20 verschillende programma's per week// en dan bedoel ik echt volgen:o

dus opnemen als we weggaan enzoo:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Mijn dagelijkse hardcore programma "familie" is toch wel een must, voor de rest zit ik toch meestal op internet behalve voor de goeie series.

Terug
Naar boven