Seth Carnett
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 125
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xD lol, kan toch indicaties geven of je naar boven of naar onder gaat? Exact zullen die dingen niet echt zijn verschillen meten mss wel?Ik vetrouw die dingen op de sportschool niet eens is, laat staan zo'n goedkope
Ik doe met mijn gewone weegschaal al jaren s'ochtends wegen. Denk dat het de norm wel een beetje is om je op een bepaald tijdstip v/d dag te meten. Of na het toiletbezoek. xD lol... je kan nooit met zekerheid zeggen hoeveel een persoon weegt. Er is altijd zoiets als vocht en afvolstof.ja maar volgens mij is het met die weegschalen al zo dat als je om bijvoorbeeld om 12:00 gaat wegen en je drinkt en eet wat en je gaat er om 13:00 opstaan dat je vetpercentage etc al anders wordt berekend.
klopt, beste is om sochtens na het opstaan te wegen als je regelmatig weegt, maar ik wil alleen maar zeggen dat die dingen zoals vetpercentage en vocht etc via zon ding haast niet te meten zijn, niet betrouwbaar dus.Ik doe met mijn gewone weegschaal al jaren s'ochtends wegen. Denk dat het de norm wel een beetje is om je op een bepaald tijdstip v/d dag te meten. Of na het toiletbezoek. xD lol... je kan nooit met zekerheid zeggen hoeveel een persoon weegt. Er is altijd zoiets als vocht en afvolstof.