Fitness Seller

Wat is jullie mening over Masterdon?

Karon

Advanced Bodybuilder
Waardering
35
Hoor dat het weinig doet qua spiermassa of kracht maar dat je er wel erg droog,strak en hard van oogt als je het juiste vetpercentage hebt.

Edit:Titel moet Masteron zijn

leuk op laag vet percentage

Wat doet het met vetpercentage van 15 procent?
maat van me gaat

tren 400mg pw
test 500mg pw
mast 500mg pw

dacht dat dit zijn doseringen waren. Heeft mast dan toegevoegde waarde?

Hoor dat het weinig doet qua spiermassa of kracht maar dat je er wel erg droog,strak en hard van oogt als je het juiste vetpercentage hebt.

Edit:Titel moet Masteron zijn

Masteron is leuk kortwerkend en dan vanaf 4 weken voor de wedstrijd zodat je een stuk harder komt te staan. Het zal heel weinig toevoegen als je niet ver onder de 10% zit. Dit puur omdat hoe lager je VP hoe beter je definitie dus hoe harder je kan komen te staan.

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Wat doet het met vetpercentage van 15 procent?
maat van me gaat

tren 400mg pw
test 500mg pw
mast 500mg pw

dacht dat dit zijn doseringen waren. Heeft mast dan toegevoegde waarde?

Met een vp van 15% voegt mast niks toe dan zou ik de test tren kuur doen om te cutten en als je ver genoeg in vp gezakt bent kun je het overwegen de laatste 4 weken toe te voegen.

Oke bedankt voor de info. Ga ik hem zeggen het achterwege te laten

Niet zo snel :P Voor sommige haalt Mast ook de scherpe kantjes qua sides van Tren weg. Werkt niet bij iedereen maar als je als de dood bent voor de mentale sides van Tren kan Mast je wel net wat beter laten voelen.

Niet zo snel :P Voor sommige haalt Mast ook de scherpe kantjes qua sides van Tren weg. Werkt niet bij iedereen maar als je als de dood bent voor de mentale sides van Tren kan Mast je wel net wat beter laten voelen.

Dit wist ik niet, bedankt voor de info

Wat MikieB schrijft + mast is een milde AI. Het verminderd de omzetting van test naar oestrogeen. Niet op een manier dat je geen oestrogeen overhoud maar toch wel dusdanig dat de A:E verhouding gunstiger komt te liggen en cutten beter gaat. Ook kan ik uit ervaring zeggen dat mijn kracht (tijdelijk) omhoog gaat door toevoeging van mast aan deze hoeveelheden tren en test. Ik vind test tren mast een lekkere kuur (maar niet voor een beginner)

Hij is eigenwijs. Hij is eigenlijk maar een beginnen maar zoveel kuren erdoorheen gejaagd en nog maar 85kilo.
maar hij luisterd niet.

test winstrol
test deca
test tren
sust tren oxy 8 weken bridgen tren mast test

Heb m1000x gezegt niet doen maar wilt t zelf. Dan houd het op.

mast leuk voor verlagen bf

Bij mij werkt het ook super goed tegen het gebrek aan leuter technische hardheid door de tren :cool:

Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk gyno kan onderdrukken...
Ik ga het iig in mijn volgende kuur proberen...

• Topic Starter Topic Starter
Hoe hoog moet je mast eigenlijk doseren wil je het echt zien? En eigenlijk kan je het dus beter alleen gebruiken als je echt wedstrijden wil gaan doen?

Denk rond de 600mg pw. Is het niet dezelfde doseringen als primo ongeveer?

Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk gyno kan onderdrukken...
Ik ga het iig in mijn volgende kuur proberen...

Als je echt last hebt van gyno gaat mast alleen je niet genoeg helpen lijkt me.

Hoe hoog moet je mast eigenlijk doseren wil je het echt zien? En eigenlijk kan je het dus beter alleen gebruiken als je echt wedstrijden wil gaan doen?

Op 15 % ga je er sowieso niks van zien. Op 8 % zul je op 400 mg al wel wat zien lijkt me. Zelf meer fan van MastP, MastE vond ik niks, persoonlijke voorkeur.

Als je echt last hebt van gyno gaat mast alleen je niet genoeg helpen lijkt me.

Op 15 % ga je er sowieso niks van zien. Op 8 % zul je op 400 mg al wel wat zien lijkt me. Zelf meer fan van MastP, MastE vond ik niks, persoonlijke voorkeur.

enige verschil is de esthers

Terug
Naar boven