Hoor dat het weinig doet qua spiermassa of kracht maar dat je er wel erg droog,strak en hard van oogt als je het juiste vetpercentage hebt.
Edit:Titel moet Masteron zijn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor dat het weinig doet qua spiermassa of kracht maar dat je er wel erg droog,strak en hard van oogt als je het juiste vetpercentage hebt.
Wat doet het met vetpercentage van 15 procent?
maat van me gaat
tren 400mg pw
test 500mg pw
mast 500mg pw
dacht dat dit zijn doseringen waren. Heeft mast dan toegevoegde waarde?
Niet zo snelVoor sommige haalt Mast ook de scherpe kantjes qua sides van Tren weg. Werkt niet bij iedereen maar als je als de dood bent voor de mentale sides van Tren kan Mast je wel net wat beter laten voelen.
Niet zo snelVoor sommige haalt Mast ook de scherpe kantjes qua sides van Tren weg. Werkt niet bij iedereen maar als je als de dood bent voor de mentale sides van Tren kan Mast je wel net wat beter laten voelen.

Ik heb ook gelezen dat het waarschijnlijk gyno kan onderdrukken...
Ik ga het iig in mijn volgende kuur proberen...
Hoe hoog moet je mast eigenlijk doseren wil je het echt zien? En eigenlijk kan je het dus beter alleen gebruiken als je echt wedstrijden wil gaan doen?
Als je echt last hebt van gyno gaat mast alleen je niet genoeg helpen lijkt me.
Op 15 % ga je er sowieso niks van zien. Op 8 % zul je op 400 mg al wel wat zien lijkt me. Zelf meer fan van MastP, MastE vond ik niks, persoonlijke voorkeur.