Fitness Seller

Wat is nu het beste om heel veel vet te verbranden???

MDM32

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
110kg
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en zal me daarvoor eerst eventjes voorstellen.
Ik ben een jongeman van 22 die zijn hele leven op hoog niveau heeft gevoetbald,
maar een kleine 3 jaar geleden heb ik een gebroken knieschijf gekregen door een mede voetballer.
Gevolg 3 jaar later= 3 keer geopereerd geweest waaronder ook telkens 4 maanden plat in mijn bed mogen blijven liggen en waardoor ik ook 40 kg verdikt ben. (vroeger 7x 2u30 training, gewicht 80 kg, 1m84)
Ik weet heel goed dat ik dat ook een deel aan mezelf heb te danken dat ik wat meer op mijn eten had moeten letten maar als je zo'n tegenslag krijgt en je droom (carriere) naar de botten is dan kan niks je nog schelen.
Ik ben op 23 december genezen verklaard geweest door de chirurg en ben hierdoor terug langzaam beginnen sporten.
Eerst kleine toertjes joggen en daarna meer en meer...
Nu zijn we ongeveer 4 maand later en ben ik terug 12 kg kwijt.
Het enigste probleem is dat mijn gewicht daalt,mijn benen gespierder worden maar mijn vet rond mijn buik blijft.
Nu rade er me een vriend in de fitness windstrol aan,
Maar aangezien ik een complete leek ben in al die middelen had ik graag even jullie mening gehoord wat er kan en wat er goed is.
Helpen shakes ook om meer te vermageren of net niet?

Mijn excuses voor het lange verhaal maar wou toch even uitleggen waarom ik zo verzwaard was.

Alle reacties zijn welkom, ook negatie!!!!!!!!

Mvg,

Buikje heeft 100% met voeding te maken. Om voor je buikje nu al naar de orals te grijpen is wel erg zwakjes.

Dit kan je makkelijk in korte tijd, mits met goede voeding ook naturel....

Winstrol doe je ook pas al je echt massa hebt gepakt en daarna je spieren helemaal strak en hard wilt hebben, niet wanneer je je buikje weg wilt krijgen.

Kijk hier eens een beetje naar goede voedingschema's en kijk voor jezelf wat heb beste bij je past en doe ernaast regelmatig cardio.

In een mum van tijd ben je er vanaf.

Laatst bewerkt:
Een goed voedingsschema brengt je al een heel eind.
Voeg daar nog een net trainingsschema bij en je zal je doel wel gauw halen.

Grijp niet te snel naar steroïden, er zijn nog genoeg (goede) supplementen op de markt om je te helpen!

5x pw op een nuchtere maag 45min op de band 15%incline 6km/uur. High protein low carb diet en je bent je buikje zo kwijt.

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor jullie reactie,

@hasjkikkertje; ikzelf ben niet naarvoor gekomen om windstrol te gebruiken een vriend rade me het aan.daarmee dat ik hier ook eventjes rond vraag.wel goed de topic lezen voor je commentaar begint te geven op iets dat ik niet zei.

@Marcky wat bedoel je met 5x pw???? ik ken de afkortingen hier niet van....

dieet
dieet
dieet

Alvast bedankt voor jullie reactie,

@hasjkikkertje; ikzelf ben niet naarvoor gekomen om windstrol te gebruiken een vriend rade me het aan.daarmee dat ik hier ook eventjes rond vraag.wel goed de topic lezen voor je commentaar begint te geven op iets dat ik niet zei.

@Marcky wat bedoel je met 5x pw???? ik ken de afkortingen hier niet van....

5 keer per week

• Topic Starter Topic Starter
en wat met proteineshake's?

zijn deze goede maaltijdvervangers?

3 jaar vreten en in 6 week kwijt raken met een kuurtje :)

Tijd voor cardio en een goed voedingsschema.

Probeer eerst eens fysiek fit te worden en een schoon dieet te volgen voor minstens 3 maanden voor je begint aan hulpmiddelen. Iemand die geen KT doet, geen weet heeft van voeding (shakes e.d.) en snel resultaat verwacht valt niks aan uit te leggen.

Tren

chips en bier laten staan

Terug
Naar boven