XXL Nutrition

wat is volgens jou de beste fatburner??

grosje

Huge Freak
Waardering
1.315
Lengte
1m72
Massa
75kg
Nou de titel zegt het al!
Wat is volgens jou de beste fatburner.

Heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt maar wil eens kijken of ik dit jaar voor de zomer weer wat droger kan worden door extra cardio maar dan met behulp van een burner.
Alle reclame praatjes zijn het zelfde (het is allemaal topspul) maar ik hoor het liever van jullie. Wie heeft er dus ervaring met cutten met gebruik van pillen en wat gebruik je dan als beste.

en karma natuurlijk voor goede tips

stacker 3 (denk ik weet niet mer zeker) ging ik wel harder van tijdens men cardio
heb nu net phenyl core gebruikt van infinite labs, die deed niets buiten dat mijn urine enorm stonk

in mei ga ik die nieuwe versie van lipo6, lipo6x eens testen, die zou wel enorme boost geven heb ik al gehoord van mensen bij ons in de gym

Animal Cuts !

gewoon el cheapo caffeine tabs :) 3 kwartier voor je cardio nemen (dan is alle caffeine opgenomen in je lichaam) en gaan met die kanarie. Doe je het net voor het slapen, neem dan wat Sint Jans kruid. (3 caps) en je slaapt ondanks de caffeine zo vast als een huis.

* mijn ervaring, maar ieder mens reageert anders op zowel caffeine tabs als Sint Janskruid.

efedrine hcl

op 1: dieet
gevolgd door cardio

1) Goede voeding
2) Veel cardio
3) ECA/ECY
4) Venom Hyperdrive (niet de global approved versie)
5) Animal Cuts

Terug
Naar boven