Fitness Seller

wat is wijs

Danrooy

Novice
Waardering
0
de zomer zit er weer bijna op voor mij althans ik wil me nu gaan voorbereiden op volgend jaar DROOG worden is nu mijn motto massa heb ik aardig wat hoe krijg ik het voor elkaar om goed droog te worden en de laaste resten vet nog weg te krijgem met name bij de buik en taille zodra ik dit voor elkaar heb wil ik eens gaan kuren is er iets wat echt goed werkt

thnx

Droog worden doe je door je voeding aan te passen. Eventueel kun je er ook nog een paar cardiosessies tegenaan gooien.
Gezien je posting in het roids gedeelte denk ik dat je zelf die richting uit wilt. Dan kun je denken aan een T3/clen kuurtje.

Ik zou niet gelijk met schildklier hormonen gaan werken.. dat is spul voor de wedstrijd atleten die nog net ff wat droger willen uit komen. Zelf denk ik dat efedrine of clenbuterol in combinatie met goed dieet en verhoogde cardio de klus wel moeten klaren..

Verder zou je eventueel ook een kuur kunnen overwegen om wat droger uit te komen met Eq en Winstrol.

Jeps....doe ik ook. Zodra ik klaar ben met mn kuur blijf ik nog ff doorbulken en daarna mbv tren of eq en clen flink cutten....evt nog wat t3 erbij tezijnertijd.

Terug
Naar boven